Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Oho, nys se alkas pirentymmää.

<< < (5/6) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.12.2016     kello on 19:28 ---Ja taas meni väärin voi se ja sori >:(

--- Lainaus päättyy ---
Elähän Tiplomaatti hättäile  :) Joulumieli on tärkeää  Thumb

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 22.12.2016     kello on 20:34 ---Elähän Tiplomaatti hättäile  :) Joulumieli on tärkeää  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Minä olen joulu ihminen ;) Thumb

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.12.2016     kello on 20:46 ---Minä olen joulu ihminen ;) Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Eipä täällä keli oikein jouluinen oo, niin perskutin pimiää on koko päivän, lumesta ei tietookaan, mitä nyt jokunen jäälaikku siellä täällä on. Mutta kevääseen päin lähdettiin, 4kuukautta niin sittenhän alkaa olla aika ottaa tuo kuljinkin taas liikenteeseen.

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.12.2016     kello on 20:46 ---Minä olen joulu ihminen ;) Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kävin vähän jäähtymässä ja hiekoittamassa jäisen tien.
Nyt pyydän kyllä oikeasti anteeksi, ei ole tarkoitus kenenkään mieltä pahoittaa. Siis anteeksi.

Nostaa vain kierroksia, kun tähän kansallisalkoholist iin liitetään jotain sankaruutta.
Miettikääs vaikka Perho-Ukon arkea, siinä on aika paljon enemmän sankaruutta, ilman hurskastelua.

0yxxy0:
Päivä pitenee mutta valitettavasti ilmat kylmenee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View