Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
TV ASUNTOVAUNUUN
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 23.06.2011 kello on 10:38 ---http://www.finlux.fi/tuotteet/850-sarja/22fly850vud/
Tällanen maksaa n. 300 € ja sisältää nuo kaikki mitä luettelit.Dvd soitin osaa toistaa montaa eri tiedostomuotoa.Tall entaa et näillä pysty jos et omista tallentavaa digiboksia tai esim. digipalikkaa joka on kytketty tietokoneeseen jolloin tallennus onnistuu.Mulla on Anysee jolla moinen onnistuu.
Omasta kokemuksesta tuollanen alle 20 tuumanen ei mulle oikein riitä joten tuo 22" olis passeli.Luultavasti sullekin passaa paremmin.Riippuu tietenkin mihin kohtaan sen laitat.
--- Lainaus päättyy ---
Ykkössivulla jo mainostin tätä tv:tä notta luulen ettei olis paskempi ostos. ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 30.06.2011 kello on 19:47 ---Tuon takia on nyt paha aika hankkia uusi töllö. Muutaman vuoden päästä taas uusi tai uusi digiviritin. Blääh.
--- Lainaus päättyy ---
Tuskinpa noita vuosittain tulee. Suomen uudet kanavat tuolla lähetteellä , Eesti käyttää digissä tuota uutta, muistaakseni myös Norja sekä kokemuksen perusteella muistakin maista löytyi kanavia missä vain ääni :'( (Unkari , Englanti jne)
Kukin ostaa minkä haluaa, kunhan ei sano ettei tiennyt kun ....ttaa jälkikäteen ;D
TsKo:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.06.2011 kello on 18:25 ---Tuo näyttää hyvältä paketilta ;)
mm. Tallennusmahdollisu us ulkoiselle muistitikulle tai kovalevylle. PC-liitäntä ja 12V liitäntäjohto mukana.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä on tuommonen ja ainaskin juhannuksena kaverin 2,5v poitsu katteli hyvillä mielin dvdltä piirrettyjä.
Sopii justiinsa hyvin hobbyn tv pakalle. Äänet tulee tietokoneeseen tarkoitetun mini kotiteatterijärjest elmän kautta, joka tuli viimeviikolla ruuvattua vaunuun. Aika passeli paketti ;D
janitkon:
Näytti olevan Prisman mainoslehdessä Finlux 22" telkkari dvd:llä 279eur ja 16" ilman dvd:tä 199e
PeeTee:
Tuollainen ollut pari vuotta, Expertillä oli joku tarjous muistaakseni 250 ekua, ihan hyvä peli. On myös tietokonemiehille VGA liitäntä.
http://www.jj-tuonti.com/autotelevisio-division-digivirittimella-soittimella-p-1434.html
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta