Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Millainen akkulaturi vaunuun?
Turhan Höpöttäjä:
Minulla on Ctek 10A, reilu kaksi vuotta kesti. Takuu 2 vuotta. Kaha kuitenkin antoi armosta uuden tilalle. :D
karppinen:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 12.01.2017 kello on 20:21 ---Siis tarkoitatko, että laturia voi käyttää vaunussa ilman akkua ?
Mikä hyöty sillä saavutetaan. Aika harvoin on tilanne, että vaunussa ei ole akkua.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on 3.8 ctek ja jos sillä lataa akkua ei saa samalla olla mitään kulutusta päällä, jos on, laturissa rupeaa valovilkkumaan ja lopettaa lataamisen.
no en nyt tiiä johtuuko siitä että puuttuu tuo virtalähde toiminto vai mistä, mutta näin tekee. isommissa ctekeissä mitä itellä on 10A ja 25A saa olla samalla kulutustakin päällä
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: karppinen - 12.01.2017 kello on 23:37 ---Mulla on 3.8 ctek ja jos sillä lataa akkua ei saa samalla olla mitään kulutusta päällä, jos on, laturissa rupeaa valovilkkumaan ja lopettaa lataamisen.
--- Lainaus päättyy ---
Todennäköisesti jotain vikaa c-tekissä, koska minun ei ole tarvinnut k.o. laitteeseen koskaan sattua, oli kulutus millainen tahansa, juuri samalla c-tekillä. Joskus vaan katsellut onko se c-tek päällä. Muuten ei ole tarvinnut koskea.
Voi olla toki akussakin jotain vikaa.
karppinen:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 13.01.2017 kello on 08:03 ---Todennäköisesti jotain vikaa c-tekissä, koska minun ei ole tarvinnut k.o. laitteeseen koskaan sattua, oli kulutus millainen tahansa, juuri samalla c-tekillä. Joskus vaan katsellut onko se c-tek päällä. Muuten ei ole tarvinnut koskea.
Voi olla toki akussakin jotain vikaa.
--- Lainaus päättyy ---
Joo kyllä siinä laturissa varmaan vikaa on, tuommonen se on ollu uudesta asti, ja tosi typeräähän se ois jos tuo ois ihan suunnittelun tulos.
Akussa se vika ei oo ollu ku kaikkien akkujen kanssa sama homma.
jtk:
--- Lainaus käyttäjältä: karppinen - 13.01.2017 kello on 09:58 ---Joo kyllä siinä laturissa varmaan vikaa on, tuommonen se on ollu uudesta asti, ja tosi typeräähän se ois jos tuo ois ihan suunnittelun tulos.
Akussa se vika ei oo ollu ku kaikkien akkujen kanssa sama homma.
--- Lainaus päättyy ---
Onko kuinka ohuet kaapelit akun ja laturin välissä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta