Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Millainen akkulaturi vaunuun?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 9.01.2017 kello on 21:15 ---^
Trumalla vielä peittoaa kaiken hetkellisen hurinan unta häiritsemästä ;)
--- Lainaus päättyy ---
No, no. Thumbd
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 9.01.2017 kello on 21:15 ---Trumalla vielä peittoaa kaiken hetkellisen hurinan unta häiritsemästä ;)
--- Lainaus päättyy ---
No jaa.. Kun kulkimessa on se kulloinkin haluttu lämpö, niin ei se Truma täysillä huuda.
Mitä nyt puhahtaa silloin tällöin.
Invertterin ääni on oikeastaan terävämpi, vaan kun se pitää olla päällä, kun pakastin on siellä
takatallissa pannun vieressä.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 10.01.2017 kello on 23:23 ---No jaa.. Kun kulkimessa on se kulloinkin haluttu lämpö, niin ei se Truma täysillä huuda.
Mitä nyt puhahtaa silloin tällöin.
Invertterin ääni on oikeastaan terävämpi, vaan kun se pitää olla päällä, kun pakastin on siellä
takatallissa pannun vieressä.
--- Lainaus päättyy ---
Combipannua kun mulla ei ole, niin en tiennyt tuotakaan (Sepokon vastaus puhallinnopeudesta sähköllä C6002EH)..
Mutta jos trumaksi lasketaan kamina S3002 Tebillä - manuaali asento päälle, niin laulaa samaa säveltä koko yön. Oon tottunut tuohon :D ja saa kesällä ilmanvaihdon täysille halutessaan..
jtk:
Kiitokset vilkkaasta keskustelusta. Itse päädyin ctekin malliin, jossa on virtalähde mukana.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: jtk - 12.01.2017 kello on 14:01 ---Kiitokset vilkkaasta keskustelusta. Itse päädyin ctekin malliin, jossa on virtalähde mukana.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä kun löysit mieluisan. Pistä vielä malli niin saadaan sitä arvioida ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta