Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Millainen akkulaturi vaunuun?

<< < (13/29) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.01.2017     kello on 12:12 ---Minulla samanlainen varalaturina.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö tuo ole täysin älytön. Jos on niin saattaa keittää akut jos pitkään pitää kytkettynä. Minullakin taitaa tuon näköinen olla varastossa varalla

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  2.01.2017     kello on 12:19 ---Eikö tuo ole täysin älytön. Jos on niin saattaa keittää akut jos pitkään pitää kytkettynä. Minullakin taitaa tuon näköinen olla varastossa varalla

--- Lainaus päättyy ---

Se on nykyisen laturin vieressä ja otan käyttöön jos nykyinen menee polvilleen. Olen säätänyt latausvirran, niin ettei pysty keittämään, vaan nostaa napajännitteen 14,4V:iin.

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: MoA -  2.01.2017     kello on 11:33 ---Mulla on tuommoinen vaunussa. Merkkiä en muista.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Laittaisin akun vielä koteloon ja hihnalla kiinni, ettei se hyppää heitossa ylös ja kaadu.

kuva veneen tuulettuvasta peräkontista.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.01.2017     kello on 12:24 ---Se on nykyisen laturin vieressä ja otan käyttöön jos nykyinen menee polvilleen. Olen säätänyt latausvirran, niin ettei pysty keittämään, vaan nostaa napajännitteen 14,4V:iin.

--- Lainaus päättyy ---

Siis se on älytön. Lähinnä kysyin MoAn takia jos hänellä tuo kiinteänä aina verkkovirrassa lataavana. Se ei ole suositeltavaa jos jännite nousee liikaa

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  2.01.2017     kello on 12:32 ---Siis se on älytön. Lähinnä kysyin MoAn takia jos hänellä tuo kiinteänä aina verkkovirrassa lataavana. Se ei ole suositeltavaa jos jännite nousee liikaa

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä huomio  Thumb Mulla meni joku vuosi siten akut pas...si tuollaisella laturilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View