Tekniikkakeskustelut > Projektit

Holiday rambler projekti

<< < (21/26) > >>

Oulaa:
Onkohan se jäähdytin puhdas ja mikä lie terostaatti.
Kyllä Jenkkilaitteet on tehty enempi korkeisiin lämpötiloihin kuin meidän kesälämmöt koskaan ovat.
Jotta enempi viileenä käyvät kun kamppeet on kunnossa.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: RR - 20.02.2018     kello on 22:30 ---Reissukunnossa painoa lähelle 7 tonnia, ni ei se ilmaseks liiku.

--- Lainaus päättyy ---

ei tietenkään,mutta saman verran menee ainetta kuin 50t yhdistelmissä  ;D

mitä siihen huonoon lämmitykseen tulee, niin lämpeekö jäähdytysnesteet kunnolla? omaan cumminsiin laitoin joskus bensaisolohko-plymarin termarin, niin lämpee sinne 90asteeseen. vakio termarilla oli alle 80 ja seilas koko ajan. Ja se vakio termari oli siis ihan kunnossa, sellainen sen "kuuluukin" olla. se vaan on huono.

Mites toi käynnistys talvella, kai tossa on grid heater ollut(imuilman lämmitin)? oon itse ainakin ollut siinä käsityksessä, että noissa kaikissa olis ollut jos on autokäyttöön tehty. kaivinkoneista, traktoreista sun muista en tiedä.
Usein se on kyllä poistettu, kun vie virtaa niin paljon ja kyllä cummins käynnistyy ilmankin, ei kyllä ehkä niin nätisti...

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: RR - 20.02.2018     kello on 22:30 ---Reissukunnossa painoa lähelle 7 tonnia, ni ei se ilmaseks liiku.

--- Lainaus päättyy ---

Liikutko taas ens kesänä pohjoseen?

88k5:
Kyllä jenkkidiselilläkin pärjää.. Nokkaa ummistettu, Molemmat lämpömittarit näyttivät normilämpöjä koko matkan, eikä webaa tarvinnut ajossa.

Vertailuna - viime viikon Ylläksen reissu, about 2200km (vähän mutka ruåttiskin) ajoa nelostietä mennentullen. Nopeutta liikennemerkkien mukaan (eli ei pelkkää rekkanopeutta  :D). Takaloosterissa F250:ssä "paljon tavaraa", ja koko pere koirineen.. eli lähemmäs 4.5tn massaa.
Pakkasta parhaimmillaan ajossa -17C.. mutta kulutus mennessä 11 ja paluu 12 litraa (arktista laatua). Kone piristelty 6.4 commonrail.

Muumuupapa:
Mulla on nokalla Detroitin 6,5 td ja lämmöt ei mittarin mukaan nouse kunnolla edes 80 asteeseen oli ulkolämpötila mikä hyvänsä. Lämppäri puhaltaa sisälle melko haaleaa näillä keleillä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View