Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit

Ilmatäytteinen etuteltta

(1/5) > >>

Charlottiina:
Olen miettinyt tuollaisen ilmatäytteisen etuteltan hommaamista ensi kesäksi. Koska en ole missään onnistunut näkemään moista käytännössä kysynkin nyt onko kenelläkään tälläisestä virityksestä enemmän tietoa  ?
Kaikki tieto, myös toisilta kuultu, on tervetullutta. Ei millään viitsisi tuhlata rahoja johonkin joka on "tunnetusti huono" tai hankalaksi havaittu, mukavuudenhaluisena ja säästäväisenä haluaisin saada meille heti sopivan etuteltan.
Kiitos ja niiaus jo etukäteen  ;)

velnum:
 Avaa keskustelua vähän enemmän. Teltan  nimi ja  tyyppi malli Kiitos ::)

pamaus:
Ei ole omaa kokemusta, mutta ihan käteviltä vaikuttaa.

https://youtu.be/_tVo9kfJcG8

88k5:
Onhan se erilainen, jos sellaista nimenomaan haluaa.. mutta minusta vähintään saman verran ilmallapeluusta on vaivaa, mitä telttakeppien kanssa. Ehkä vielä hitaampaa, ja hikisempääkin. Yhtään pienempään tilaan ei tunnu mahtuva mitä normiteltat keppeineen - kaikenlisäksi tuon video teltta oli hyvin kevyttä, ohutta kangasta..

Vaan onhan aloituksessa jotain outoa; m-auto ja etuteltta  :D Markiisi seinineen mulle tutumpaa

Charlottiina:

--- Lainaus käyttäjältä: velnum - 16.12.2016     kello on 18:31 --- Avaa keskustelua vähän enemmän. Teltan  nimi ja  tyyppi malli Kiitos ::)

--- Lainaus päättyy ---
Noita on aika montaakin erilaista merkkiä ja mallia. Koska mistään niistä minulla ei ole minkäänlaista tietoa niin siksi en "avannut keskustelua enempää". Ihan kaikista noista tahtoisin tietoa voidakseni tehdä edes jonkinmoista ostoharkintaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View