Tekniikkakeskustelut > Alde
Aquaflex AQWE6 vikaa vai ei
Aippe:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 16.03.2019 kello on 12:25 ---Ehdottomasti Bosch. Litratuotto on tuplat Primukseen nähden.
--- Lainaus päättyy ---
Ok. Kiitos tiedosta.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 16.03.2019 kello on 12:46 ---Ok. Kiitos tiedosta.
--- Lainaus päättyy ---
Laita pumpun lähtökauloihin kaksi kerrosta liimakutistesukkaa niin lähdöt tulee oikean paksuiseksi. Olen käyttänyt 19mm sukkaa, sen saa toisen päälle vaikka tiukka onkin.
Aippe:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 16.03.2019 kello on 15:07 ---Laita pumpun lähtökauloihin kaksi kerrosta liimakutistesukkaa niin lähdöt tulee oikean paksuiseksi. Olen käyttänyt 19mm sukkaa, sen saa toisen päälle vaikka tiukka onkin.
--- Lainaus päättyy ---
Pitää lisätä jossakin vaiheessa toinen kerros, yksi tuohon pumppuun oli jo laitettu. Ääntä pitää vielä vaimentaa kun pumppu on nyt vaatekaapin alakerrassa. Ennen oli vuoteen alla ja se ei juuri kuulunut.
Turhan Höpöttäjä:
Minä laitoin Aldeen tämän: https://www.netrauta.fi/kiertovesipumppu-alpha1-25-40-180
Aippe:
Aquaflexiin tuli sellainen ongelma, että lämmitys toimii normaalisti kaasulla mutta jokin rele napsuu pannussa aina välillä. Viime yönä kun napsunta alkoi niin vaihdoin sähkölämmitykselle ja sähkön puolella ei ääntä kuulu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta