Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Varaosien tilaaminen ulkomailta?
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.08.2011 kello on 22:07 ---Olet oikeassa, mutta nämä asiat on niitä, missä pitää tietää mitä tekee. Motonetistä löytyy osia kunhan osaa asiansa esittä.
--- Lainaus päättyy ---
Pitää paikkansa esim: ns "koiranluut" heillä kahta mallia halvat ja kalliit ostin itse kalliit ei valittamista..
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.08.2011 kello on 22:07 ---Olet oikeassa, mutta nämä asiat on niitä, missä pitää tietää mitä tekee. Motonetistä löytyy osia kunhan osaa asiansa esittä.
--- Lainaus päättyy ---
Lähimpään Motonettiin tulee matkaa noin 50km./suunta. ;D
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 14.08.2011 kello on 22:10 ---Lähimpään Motonettiin tulee matkaa noin 50km./suunta. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Motonet on lähempänä kuin uskotkaan..
http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 14.08.2011 kello on 22:14 ---Motonet on lähempänä kuin uskotkaan..
http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat
--- Lainaus päättyy ---
Näin on, mutta mä haluan pidellä tavaraa mitä olen ostamassa. Ja tarvittaessa kysyä myyjältä jos jokin asia askarruttaa. Tai on useita vaihtoehtoja, mitkä ovat erot niillä.
Kuten näytti juuri Volvon jarrulevyjen osalta olevan kun katsoin Motonetin sivuja. Kuin myös palojen.
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 14.08.2011 kello on 22:24 ---Näin on, mutta mä haluan pidellä tavaraa mitä olen ostamassa. Ja tarvittaessa kysyä myyjältä jos jokin asia askarruttaa. Tai on useita vaihtoehtoja, mitkä ovat erot niillä.
Kuten näytti juuri Volvon jarrulevyjen osalta olevan kun katsoin Motonetin sivuja. Kuin myös palojen.
--- Lainaus päättyy ---
Jos sinulla oli jarrulevyissä ongelmaa niin kannataa otta yhteyttä asiakas palautteen kautta, eikä jäädä murehtimaan epäkuranttia tavaraa josta on maksanut täyden hinnan.
Ja jarrulevyt nyt ei paljon maksa muutenkaan..
Muuten ulkomailta tilattaessa on hankalampaa sen kopeloinnan.. saati palautteen kanssa ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta