Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Varaosien tilaaminen ulkomailta?
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.06.2011 kello on 19:48 ---tuohon allekirjoituksen D5:een- 320 tuhannessa pitää pistää pumppukin.
--- Lainaus päättyy ---
Tosiaan enpä huomannut allekirjoitusta :D D5 tosiaan on tunnetusti kalliimmat osat joo.. enpä muistanutkaan kun itse vaan bensakoneella ajelen :)
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 22.06.2011 kello on 20:04 ---Niin ne täälläkin Volvolla suosittelevat, varsinkin takseihin. Mulla on vielä matkaa onneksi noihin kilometreihin, jonkin verran. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eikö kaikki vanhat volvot olekkaan vanhoja takseja ;D
Tuolla meidän veturilla on rullattu kahdessa ekassa vuodessa 187000 km kärsämäeltä ouluun ja takaisin ;)
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.06.2011 kello on 22:56 ---Eikö kaikki vanhat volvot olekkaan vanhoja takseja ;D
Tuolla meidän veturilla on rullattu kahdessa ekassa vuodessa 187000 km kärsämäeltä ouluun ja takaisin ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei ilmeisesti ole. Mulla on tullut ajettua nyt runsaan viiden vuoden aikana noin 100000km. ;D
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 22.06.2011 kello on 23:07 ---Ei ilmeisesti ole. Mulla on tullut ajettua nyt runsaan viiden vuoden aikana noin 100000km. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Aika vähillä kilometreillä oot selvinnyt
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 22.06.2011 kello on 23:52 ---Aika vähillä kilometreillä oot selvinnyt
--- Lainaus päättyy ---
Ei tarvi eläkeläisen enää paljon ajella. ;D Kaupassa joskus käydä ja tietenkin aina välillä vaunun kanssa jossain. Sen takia en enää tarvitsekaan dieseliä vaan bensa-autolla voi reissut tehdä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta