Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Dometic RF 60 jääkaappi

<< < (3/4) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Minulla on lisänä pieni 60 litran tavallinen kompurakaappi invertterin perässä. Ei voi kuvitellakkaan, että sitä voisi käyttää ilman roikkaa leiriytyessä. Akut reilu 300Ah.  ::)

turhapuro:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  8.12.2016     kello on 22:49 ---Kompurakaappi n. 1000€, tarvitsee sähköä toimiakseen.
Kaasukaappi n. 400€, tarvitsee kaasua toimiakseen.
Molemmilla etunsa ja haittansa. Matkaaja2:n kannattaa miettiä tarpeensa ennen kaapin hankintaa.
Kompurakaapista ei kokemusta, entä pitkä puskareissu eikä paneleita/aurinko ei paista? Sähkön säästän valaistukseen, viihteeseen ja lämmityksen vaatimuksiin.
Itse kaasukaapin kannalla. Ei ole ollut keliä ettei kaapissa sapuskat säilyneet. Kaasuenergian kulutus minimaalista.

--- Lainaus päättyy ---

Oikaistaan nyt  senverran että esim 92 litraista  12v kompurakaappia saa 500€ hintaan.

Elddis:
Korjataan vielä että 400€ ei saa kaasujääkaappia jonka voi luvallisesti asentaa autoon. 700€ niin voit saada 60 litran kaapin.

Mautoilija:
Hyvä että tulee tarkentavaa tietoa. Itse kun en ole ollut pitkään aikaan jääkaappiostoksilla .  :D

Matkaaja2:
Ei vanha auto välttämättä uutta kaappia tarvi,,hyvä käytettetykin kelpaa,, Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View