Tekniikkakeskustelut > Primus
Lämmitin
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Hoby - 27.12.2016 kello on 17:27 ---Nyt kaasupuoli ei sytytä ollenkaan.Magneeti ventiileihin ei tule virtaa,Missä vika heitänkö vesilintua?
--- Lainaus päättyy ---
Älä heitä vesilintua, vaan vie kuljin ammattimiehelle, joka korjaa vian. Ammattimiehen on vaikea korjata vikaa, jos joku ei ammattimies on sitä räpeltänyt.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Hoby - 27.12.2016 kello on 17:27 ---Nyt kaasupuoli ei sytytä ollenkaan.Magneeti ventiileihin ei tule virtaa,Missä vika heitänkö vesilintua?
--- Lainaus päättyy ---
Mitä olet tehnyt kun lopetti kokonaan toiminnan? Tuleeko pääohjainkorttiin sähköt? Onko pääohjainkortin sulake ehjä? En tiedä, että korjaako kukaan muu Suomessa noita kuin minä. Kokemus noin 65 lämmittimen korjauksesta.
Hoby:
Jätin kaasu lämppärin päälle ja olin 1/2 tuntii poissa,ni oli heittäny nesteet pihalle ja sammunu, sen jälkeen eiole käynnistynyt.Puhall in on ainoo ku toimii.Pää korttiin tulee täydet virrat.Magneetti venttiilien piirikortiin ei tule virtaa,sytytinmuuntajaan ei tule virtaa,lasisulake on ehjä.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Hoby - 27.12.2016 kello on 19:48 ---Jätin kaasu lämppärin päälle ja olin 1/2 tuntii poissa,ni oli heittäny nesteet pihalle ja sammunu, sen jälkeen eiole käynnistynyt.Puhall in on ainoo ku toimii.Pää korttiin tulee täydet virrat.Magneetti venttiilien piirikortiin ei tule virtaa,sytytinmuuntajaan ei tule virtaa,lasisulake on ehjä.
--- Lainaus päättyy ---
Onko ne nesteet nyt siellä pääohjaikortissa?
Hoby:
Ei,ne meni paisuntasäiliön hukkaputkesta ulos.Ohjainkorttiin ei ole päässyt glykoolia.Ohjainkor tista ei vaan lähde virtaa eteenpäin.Onko siinä kaasupuolella joku kertakäyttönen lämpösuoja joka olisi lauennut ja nyt estää virran saannin?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta