Tekniikkakeskustelut > Projektit
Poksi -77 rojekti tälle talvea
K.E.V:
Tuosta ostat https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-trumatic-e1800/k0 ittelles yhden.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Poksvaanari - 19.01.2017 kello on 17:30 ---Ebayn sivuilta katselin. Yks oli 300€ paikkeilla. Muut oli siellä jossain 600€:n paikkeilla. Ei tullut tarkemmin selailtua, missäpäin maailmaa ne ovat. Ebaysta en ole koskaan tilannut mitään. Kuinkahan luotettava kauppapaikka on?
--- Lainaus päättyy ---
Ebay:ssa on ostajan turva joka huolehtii että saat tuotteen niinkuin myyjä on luvannut tai saat rahasi takaisin maksaessasi Paypal-maksuna .
Kaksi kertaa on minulle käynyt kuuden vuoden aikana ettei myyjästä ole kuulunut mitään kun olen suorittanut maksun .
Sitten vain ilmoitus Ebay:lle kuukauden sisällä maksusta ja maksu on palautunut tililleni takaisin.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 19.01.2017 kello on 20:11 ---Ebay:ssa on ostajan turva joka huolehtii että saat tuotteen niinkuin myyjä on luvannut tai saat rahasi takaisin maksaessasi Paypal-maksuna .
Kaksi kertaa on minulle käynyt kuuden vuoden aikana ettei myyjästä ole kuulunut mitään kun olen suorittanut maksun .
Sitten vain ilmoitus Ebay:lle kuukauden sisällä maksusta ja maksu on palautunut tililleni takaisin.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se ihan noin yksinkertaista ole jos myyjä alkaa hankalaksi..
K.E.V:
Onpahan.
Kerranvanhaan ostin yhden tavaran , se oli rikki. Myyjä sanoi jotta palauta takaisin.
No minä palautin, myyjä väitti saaneensa eri osan , eli minä muka lähettänyt omani....
No olin sattunut kuvaamaan omani sarjanumeron , tulleen sarjanumeron jne.
Tein reklamaation ebay:n kautta ja paypal maksoi summan minulle, peri kai huijarilta.
Olen sieltä noin viisisataa ostoa tehnyt ja ainoa kerta kun oli mitään ongelmaa.
Yleensä kun reklamoi myyjää niin asia ratkeaa samantien. Niitäkään ei montaa ole ollut Thumb
Poksvaanari:
Yksin punnersin Poksin kyljelleen peräkärryn päälle :D Lattian eristystyöt tarkoitus aloitella alapuolelta ensin. Uriin finnfoam suikaleet ja lasikuidulla pohja tasaiseksi. Samalla tietty käsitellä pyöränkotelot jne.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta