Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Muuveri polariin
mjo33400:
On noita Truma movereita jonkun verran käytössä.
HiTec:
No tuo mover on monasti lähes turhake, sillä aika harvoin kuitenkaan vastaan tulee paikkaa jonne ei ilman sitäkin pääsisi. Tietty jos on esim. kovin tiukka talvisäilytyspaikka tms. pienet pihat jne. niin tokihan se paikkaansa puolustaa. Vaan leirintäalueilla nuo paikat lienee suunniteltu yleisimmin sen verran helppokulkuisiksi, ettei moista kallista lisäpainoa ole vaunuun haluttu vaan mukaan ottaa. Ja meikäläiselläkin kun ei ole edes tuota Autarkia, niin sekin pitäisi ensin nykertää jotta sinne mitään movereita kiinni edes saisi :-\
Weicco:
Monasti olen katsellut noita kellä Moveri on niin kyllä häätyy sanoa että on näppärä laite Thumb
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 28.11.2016 kello on 15:53 ---Monasti olen katsellut noita kellä Moveri on niin kyllä häätyy sanoa että on näppärä laite Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ilmankin pärjää, kuitenkin todella näppärä kun sellainen on. Ainakin vierestä katsottuna. kesällä oli yhdessä tilaisuudessa aika tiuhaan parkeerattu ja autosta takaviistoon oli vaunu jossa mooveri. Näppärästi vaunu siirrettiin ja sen jälkeen kytkettiin auto kiinni. Käsin sitä ei olisi siirtänyt ja minun ei tarvinnut omaa siirtää edestä. Yli 4m väli oli mutta auton peruuttaminen siihen väliin olisi vaatinut parin muun siirtämistä
Weicco:
Hyvin on kyllä pärjännyt ilman mutta varsinkin ulkomailla olen seurannut tuon käyttöä enemmän niin on kyllä hieno laite ahtaissa paikoissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta