Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viking Line boikottiin, uusin alus tilattiin Kiinasta

<< < (28/37) > >>

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 26.11.2016     kello on 17:44 ---Ihan totta :)  :laugh: :laugh:
Tuskin yhtään enempää jos se olisi täällä tehty.

--- Lainaus päättyy ---

Mahdolliset työntekijät voi olla kansallisuuksia joiden BKT on alhaisin...kun vielä joku päivä hallitus poistaa minimipalkan sitovuuden, ei työvoimakustannukse t ole rajoittava tekijä.

No, tämä on vain minun mielipide.

migel:
Eiköhän se itse tuote ja sen tarjoama ilo ja kuitenkin suomalaisten työvalvonnassa tuotettu alus ole ihan ok.Pernon telakka on täystyöllistetty ja sitä myötä pois kuvioista.Kiitos ja kummarrus Meyerin perheelle että saivat telakan toimimaan jota suomalaiset eivät pystyneet.
Ja entäs Uudenkaupungin autotehdas jota myös työllistävät ulkomaiset tahot ja rekrytointi on kovassa tahdissa päällä...Että pitäiskö kuitenkin olla kiitollinen,sillä luohan uusi laiva uusia työpaikkoja vuosiksi eteenpäin. t migel Thumb

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 26.11.2016     kello on 18:36 ---Senkun vaan, ei kai mun tartte niitä ostaa  :-*

--- Lainaus päättyy ---

Ei tarvi ei.
Jo vain sullekkin kelpaa. Kun saat Lidlistä liittymistarjouksen a ilmaisen risteilyn Kiinassa valmistettuun viikkariin ja kotoa noudetaan Kiinassa tehdyllä Volvolla.  :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 26.11.2016     kello on 19:15 ---Ei tarvi ei.
Jo vain sullekkin kelpaa. Kun saat Lidlistä liittymistarjouksen a ilmaisen risteilyn Kiinassa valmistettuun viikkariin ja kotoa noudetaan Kiinassa tehdyllä Volvolla.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Eiks sulla kanssa Kiinan ihme :laugh:

Oulaa:
http://www.made-in-china.com/productdirectory.do?word=fiat+ducato+parts&subaction=hunt&style=b&mode=and&code=0&comProvince=nolimit&order=0&isOpenCorrection=1
Tuohon hakukenttään voitte kirjoittaa vaikka minkä auton,moottripyörän,skootterin ,pälynimurin tai minkä tahansa vimpaimen  -parts

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View