rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: ORG ja SFC  (Luettu 15187 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: ORG ja SFC
« Vastaus #30 : 19.11.2016 kello on 18:50 »
En tiedä onko muita kuin minä, mutta mielelläni antaisin kannatukseni järjestötoiminnalle, vaikka en juuri mitään caravan- palveluita itse kaipaa, alueilla enkä niiden ulkopuolella.

Liittyisin heti, jos saan pienenkin vinkin koko vaanarikentän etujen puolustamisesta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:05
Vs: ORG ja SFC
« Vastaus #31 : 19.11.2016 kello on 18:56 »
Liittyisin heti, jos saan pienenkin vinkin koko vaanarikentän etujen puolustamisesta.
Sepä se...

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:46
Vs: ORG ja SFC
« Vastaus #33 : 19.11.2016 kello on 19:33 »
En tiedä onko muita kuin minä, mutta mielelläni antaisin kannatukseni järjestötoiminnalle, vaikka en juuri mitään caravan- palveluita itse kaipaa, alueilla enkä niiden ulkopuolella.

Liittyisin heti, jos saan pienenkin vinkin koko vaanarikentän etujen puolustamisesta.

Nimenomaan noin. Itse koin jo 20v sitten ettei ollut mieltä maksaa jäsenmaksua yhdistykselle joka vastustaa tapojani harrastaa. Ihanne olisi jos kaikki huomioitaisiin, tuskin nykyrakenne antaa siihen mahdollisuuden

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:12
Vs: ORG ja SFC
« Vastaus #34 : 19.11.2016 kello on 19:57 »
No oisko tämä "edes" pieni vinkki ?

https://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/uutiset/sf-caravan-ajaa-muutoksia-matkailuatojen-nopeusrajoituksiin/
menee ohi aiheen. alkujaan alennettu nopeus on ollut rangaistus pienemmästä autoverosta, nyt siitä puhutaan turvallisuuden nimissä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:24

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:38
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: ORG ja SFC
« Vastaus #36 : 19.11.2016 kello on 20:27 »
Nimenomaan noin. Itse koin jo 20v sitten ettei ollut mieltä maksaa jäsenmaksua yhdistykselle joka vastustaa tapojani harrastaa. Ihanne olisi jos kaikki huomioitaisiin, tuskin nykyrakenne antaa siihen mahdollisuuden
Me taas koetaan että meidän kannattaa maksaa jäsenmaksu, sen syvällisemmin miettimättä mitä asioita yhdistys ajaa, mutta niin kauan kun on sfc aluieta joissa on kiva käydä me käytetään niiden palveluita ja maksetaan maksut. Näin se vaan on.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
Vs: ORG ja SFC
« Vastaus #37 : 19.11.2016 kello on 21:05 »
Hyvin on kerinny 80:kin.

Joillekkin riittäs vissiin 30km/h, EVVK   8)
Mutta piti vaan yks esimerkki viimeajoilta esiin nostaa, kun kuulemma sfc ei mitään saa aikaan ??

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:39
  • Epsoo
Vs: ORG ja SFC
« Vastaus #38 : 19.11.2016 kello on 21:26 »
Mutta piti vaan yks esimerkki viimeajoilta esiin nostaa, kun kuulemma sfc ei mitään saa aikaan ??

Saihan se, maksulliset parkit ABC:llä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:05
Vs: ORG ja SFC
« Vastaus #39 : 19.11.2016 kello on 21:26 »
Joillekkin riittäs vissiin 30km/h, EVVK   8)
Mutta piti vaan yks esimerkki viimeajoilta esiin nostaa, kun kuulemma sfc ei mitään saa aikaan ??
Ihan hyviä juttuja, vaikka mikään niistä ajetuista asioista ei minua koskekaan...

Sellainen kutina on, että valtiovalta varsin mielellään sallisi henkilöauton edut matkailuautoille tiettyä vaihtokauppaa vastaan.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.09.2020 kello on 16:37
Vs: ORG ja SFC
« Vastaus #40 : 19.11.2016 kello on 21:28 »
Tosta puheenjohtaja-hommasta vielä.

Eihän hän käytännössä paljoa voi yksin tehdä, mutta pitkässä juoksussa arvostettu PJ johtaa joukkojaan edestä.

Jaakko Okker aikoinaan kirjoitti tämmöisestä edestä johtamisesta jotenkin että: "tarkoittaako tämä nyt, että joukkojaan edestä johtava PJ kääntää selkänsä joukoille, ja ellei, kuinka selkä edellä kulkeva PJ voi tietää,minne on menossa?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
Vs: ORG ja SFC
« Vastaus #41 : 19.11.2016 kello on 21:30 »
Me taas koetaan että meidän kannattaa maksaa jäsenmaksu, sen syvällisemmin miettimättä mitä asioita yhdistys ajaa, mutta niin kauan kun on sfc aluieta joissa on kiva käydä me käytetään niiden palveluita ja maksetaan maksut. Näin se vaan on.
Näin mennään meilläkkin vaikka sfc alueiden käyttö on jäänytkin vähäiseksi, saapahan sitten lehdenkin vessalukemiseksi.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
Vs: ORG ja SFC
« Vastaus #42 : 19.11.2016 kello on 21:34 »
Saihan se, maksulliset parkit ABC:llä.

No ne nyt saiskin olla 20€ /h mun puolestani  Thumb
Koita ny keksii ees joku parempi "lohkasu"  8)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:46
Vs: ORG ja SFC
« Vastaus #43 : 19.11.2016 kello on 21:45 »
No ne nyt saiskin olla 20€ /h mun puolestani  Thumb
Koita ny keksii ees joku parempi "lohkasu"  8)

Sinunko mielestä ei toisten tapoja tarvitse kunnioittaa? Harrastuksena tämä on hyvinkin monella tavalla toteutettavissa ja yksikään niistä ei voi olla se oikea, ei myöskään väärä. Kunhan itse on tyytyväinen valintaansa, luulisi ettei toisten valinnat hiertäisi.

Minunkin mielestä ABCn ratkaisu on omalla tavallaan outo, jos olisivat itse tuohon päätyneet niin ok, mutta kun ihan toinen organisaatio koittaa ottaa tuosta kunnian. Minulle on herttaisen yhdentekevää maksaako yöpyminen ABCllä vai ei, en sitä kuitenkaan käytä. Monelle taas heidän valintansa ja miksei sitä voi kunnioittaa

  • Vieras
  • Vs: ORG ja SFC
    « Vastaus #44 : 19.11.2016 kello on 21:53 »
    Sinunko mielestä ei toisten tapoja tarvitse kunnioittaa? Harrastuksena tämä on hyvinkin monella tavalla toteutettavissa ja yksikään niistä ei voi olla se oikea, ei myöskään väärä. Kunhan itse on tyytyväinen valintaansa, luulisi ettei toisten valinnat hiertäisi.

    Minunkin mielestä ABCn ratkaisu on omalla tavallaan outo, jos olisivat itse tuohon päätyneet niin ok, mutta kun ihan toinen organisaatio koittaa ottaa tuosta kunnian. Minulle on herttaisen yhdentekevää maksaako yöpyminen ABCllä vai ei, en sitä kuitenkaan käytä. Monelle taas heidän valintansa ja miksei sitä voi kunnioittaa

    Just!!  Thumb