Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

ORG ja SFC

<< < (4/18) > >>

eura665:
Karavaanareiden virallinen palstahan on viimeisenpäälle pelleilyä. Aivan älytöntä henkilökohtaista mollaamista aikuisilta ihmisiltä, se puolustus että se tehdään omalla nimellä ei tee siitä oikeutettua. Sitävästoin se antaa yleensä oikeutetun kuvan kirjoittajastaan. Joukossa on varmaan asiaakin, mutta se on sieltä mahdotonta löytää. Kerranvuoteen tulee käytyä kattomassa joko on meininki muuttunut, puolituntia riittää yleiskuvan muodostamiseen ja se ei ole mairitteleva. Onneksi sieltä ei pahimmat pellet ole ilmeisestikkään tänne orggiin eksyneet, tai sitten osaavat täällä käyttäytyä.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

99:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 19.11.2016     kello on 12:16 ---Onneksi sieltä ei pahimmat pellet ole ilmeisestikkään tänne orggiin eksyneet, tai sitten osaavat täällä käyttäytyä.

--- Lainaus päättyy ---

On niitä täällä käynyt kääntymässä, mutta luikkineet pois kun huomaavat ettei täällä semmoinen peli vetele.

winemaker:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.11.2016     kello on 10:22 ---Olen hieman pihalla näistä pj-hommista. Onko jo nimiä ollut esillä?

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai niitä ihan virallisesti, itse luen "rivien välistä" ja tarkkailen merkkejä.

Alan:
Onhan Jäsenkeskustelussa aktiivisesti mukana yhä jokunen asiallinenkin, tai sanoisinko täysipäinen karavaanari. Minun ymmärtääkseni muutama kirjoittelee orgissakin.

Muutamille nuo orgin säännöt ei sitten tunnu käyvän, vapaus on valita, ei siinä mitään.

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.11.2016     kello on 12:40 ---Onhan Jäsenkeskustelussa aktiivisesti mukana yhä jokunen asiallinenkin, tai sanoisinko täysipäinen karavaanari. Minun ymmärtääkseni muutama kirjoittelee orgissakin.

Muutamille nuo orgin säännöt ei sitten tunnu käyvän, vapaus on valita, ei siinä mitään.

--- Lainaus päättyy ---
Varmasti on fiksuakin porukkaa jäsenkestelussa, koko saittia vaan leimaa maine jonka osa saa aikaiseksi.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View