Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2470 kännykkäohjaus

<< < (2/5) > >>

Aippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 10.11.2016     kello on 20:40 ---Vaatiiko nuo purkit oman sim kortin vai miten tuollaiset yleensä toimii?

--- Lainaus päättyy ---

Tuta s30 laitetaan oma sim. Oma on nyt käytössä toisessa vaunussa ja lämmitys järjestelmässä. Korttina on ollut koko ajan Saunalahden prepaid.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 10.11.2016     kello on 20:44 ---Tuta s30 laitetaan oma sim. Oma on nyt käytössä toisessa vaunussa ja lämmitys järjestelmässä. Korttina on ollut koko ajan Saunalahden prepaid.

--- Lainaus päättyy ---
Mitä se kestää pakkasta?

Aippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 10.11.2016     kello on 20:48 --- Mitä se kestää pakkasta?

--- Lainaus päättyy ---

Tuohon en osaa vastata muuta kuin sen, että aina se on pelittänyt. Kylmin keli on ollut jotain -25 pakkasta jolloin olen komentanut sitä kännykällä.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 10.11.2016     kello on 21:21 ---Tuohon en osaa vastata muuta kuin sen, että aina se on pelittänyt. Kylmin keli on ollut jotain -25 pakkasta jolloin olen komentanut sitä kännykällä.

--- Lainaus päättyy ---
Riittää,mulle kiitos!

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 10.11.2016     kello on 20:40 ---Vaatiiko nuo purkit oman sim kortin vai miten tuollaiset yleensä toimii?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä vaatii ja repaid on hyvä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View