Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2470 kännykkäohjaus
Aippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 10.11.2016 kello on 20:40 ---Vaatiiko nuo purkit oman sim kortin vai miten tuollaiset yleensä toimii?
--- Lainaus päättyy ---
Tuta s30 laitetaan oma sim. Oma on nyt käytössä toisessa vaunussa ja lämmitys järjestelmässä. Korttina on ollut koko ajan Saunalahden prepaid.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 10.11.2016 kello on 20:44 ---Tuta s30 laitetaan oma sim. Oma on nyt käytössä toisessa vaunussa ja lämmitys järjestelmässä. Korttina on ollut koko ajan Saunalahden prepaid.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä se kestää pakkasta?
Aippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 10.11.2016 kello on 20:48 --- Mitä se kestää pakkasta?
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon en osaa vastata muuta kuin sen, että aina se on pelittänyt. Kylmin keli on ollut jotain -25 pakkasta jolloin olen komentanut sitä kännykällä.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 10.11.2016 kello on 21:21 ---Tuohon en osaa vastata muuta kuin sen, että aina se on pelittänyt. Kylmin keli on ollut jotain -25 pakkasta jolloin olen komentanut sitä kännykällä.
--- Lainaus päättyy ---
Riittää,mulle kiitos!
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 10.11.2016 kello on 20:40 ---Vaatiiko nuo purkit oman sim kortin vai miten tuollaiset yleensä toimii?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä vaatii ja repaid on hyvä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta