Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Jääkaapin tuuletusaukkojen eristäminen

<< < (4/6) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  9.11.2016     kello on 20:08 ---Toki talvisuojan tulee olla eristetty, vaikkei sillä merkitystä olekaan.

--- Lainaus päättyy ---
Olen kyllä käyttänyt talvisuojia aika kauan. Tässä on ensimmäinen missä lämpöeristys, uudemmissakin on pelkkiä muoviläpyköitä , ainakin niissä missä pienet luukut kyljessä.

Trumpista ja sinusta en tiedä, eikä kiinnosta.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  9.11.2016     kello on 21:11 ---Olen kyllä käyttänyt talvisuojia aika kauan. Tässä on ensimmäinen missä lämpöeristys, uudemmissakin on pelkkiä muoviläpyköitä , ainakin niissä missä pienet luukut kyljessä.

--- Lainaus päättyy ---

Hymyillen saunaan ihan kohta.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  9.11.2016     kello on 21:11 ---Olen kyllä käyttänyt talvisuojia aika kauan. Tässä on ensimmäinen missä lämpöeristys, uudemmissakin on pelkkiä muoviläpyköitä , ainakin niissä missä pienet luukut kyljessä.

--- Lainaus päättyy ---
Onko eristyksestä ollut hyötyä verrattuna aiempiin?

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat -  9.11.2016     kello on 21:19 ---Hymyillen saunaan ihan kohta.

--- Lainaus päättyy ---
Joko termostaatit on opiskeltu?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  9.11.2016     kello on 21:03 ---Talvisuojat estävät jääkaapin koneiston liiallisen jäähtymisen, koneisto kun toimii tehokkaimmin 10-20 asteen lämpötilassa. (liian kylmässä ammoniakin ja veden kierto häiriintyy)

--- Lainaus päättyy ---

Minulla kierto loppui kokonaan -36 asteessa. Nyt olen tukkinut talveksi reilun puolet alaritästä polttimen/vastuksen puolelta.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  9.11.2016     kello on 21:36 ---Onko eristyksestä ollut hyötyä verrattuna aiempiin?Joko termostaatit on opiskeltu?

--- Lainaus päättyy ---
Wikipediasta minäkin tutkin asiaa lisää, ei liity tähän topiciin. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View