Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Vm09 3.0 ducato hukkaa jäähdytin nestettä

<< < (4/4)

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.11.2016     kello on 19:20 ---Mutta käsitys on....   ;D

--- Lainaus päättyy ---
Aivan :o
Autoharrastajana koitan pitää tietouttani yllä. Tällaisista litkucoctaileistaha n ei "virallista" tietoa ole. Useistä lähteistä olen saanut viestiä että sekoitus tekee niinsanotusti "höpöä" kevytmetalleille.
Omakohtaista kokemusta ei tosiaankaan ole. Ne vanhemmat autot, mitä harrasteautoksi tituleeraan olen purkanut, kunnostanut ja saattanut ajokuntoon. Jäähdytyslitkuiksi olen laittanut vihreää etyleeniglykolivesi seosta. Näin näppärästi saa kaikkiin harrastekamppeisiin samat litkut ja yksi varakanisteri riittää. Tuoreimmat kulkineet hoitaa huoltofirma jonka uskon huolehtivan oikeat aineet. Saman kohtalon kokee koppikampe harrastevälineenä, ei harrasteautona.
Hienoa että huomautit että kommenttini on vain käsitys. Kaikki netistä luettu kannattaa tarkastaa useista eri lähteistä. Koskee myös jäähdytysnesteiden sekoitusta.

Tonppa72:
Noniin vihdoin löytyi vuotokohta mistä pikkuhiljaa hukannu nestettä eli autoon on laitettu letkulämmitin ja todella surkeilla klemmareilla joiden välistä on ruvennut vuotamaan. Ajan kanssa ruvennut vuotamaan enemmän ja nyt näkyi pihassa läntti ja osasi ruveta vuotokohtaa ettimään.

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.03.2017     kello on 08:30 ---Jonkun verran ohi aiheesta. Mutta mikä on 3 litrasen ja 2,8 litrasen tehojen ja vääntöjen ero.

--- Lainaus päättyy ---

No, jonkin verran eroaa aiheesta "Ducato hukkaa jäähdytinnestettä"

Joku savolainen viäräleuka voisi sanoa rumasti, "kvg" .. ?

Turhan Höpöttäjä:
Poistin kysymyksen. Kaikki voi siirtyä miellyttävämpään aiheeseen, verotus ja Berner.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View