Tekniikkakeskustelut > Projektit
`88 solifer 5502i "huippu entisöinti"
psaarenp90:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 16.11.2016 kello on 22:12 ---Niin ja myös pannu pitää tietysti purkaa pois edestä kun seinän alaosan ottaa pois. Siis tuo osa minkä mjo33400 laittoi tuolla edellisellä sivulla. Ei ole paha homma se seinän purku. Se ei varmaan käytännössä ole oikein missään enää kiinni. Jos etuseinä on kovin vettynyt se kuitu elementti niin minulla on siihen käytetty kuiva tiedossa 250e. Vanhan voi toki korjatakkin. Lasikuitua pintaan ja uudet eristeet sisäpuolelle. Kova työ siinä on mutta eihän me työtä pelätä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Häätyy tsekata missä kunnossa se on kun irti saa mutta jos se on oikeen huono niin se ehjä käytetty vois kiinnostaa Thumb
SilSam:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 16.11.2016 kello on 22:19 --- alkuperäinen eriste on 36 tai 37mm=> vaikea löytää. Kun olis huomannut hakea 30mm finfoamin kaupasta ja laittaa ulko ja sisäpuolelle paksummat vanerit niin olis päässy parempaan lopputulokseen
--- Lainaus päättyy ---
Miten niin vaikea löytää? ;D
psaarenp90:
Itse meinasin laittaa 40mm eristeet siihen vaunuun. Tuskin siitä mitään haittaa on ku meinasin talvimatkailuaki harrastaa ^-^
-------:
Nytkun tuhoja et oo kerennyt tekemään, niin kostunu eriste vaikka 30x 50 palasena pois ja liimaat kuivan tilalle. Näin vaihdat eristeet pysyy seinä suorana. Polyuretaaniliimava ahdolla liimaat styroksit ja vanerit kiinni.. hommaat siihen pistoolin... Sit vaikka nuo kulmat sopivista puupalikoista liimaat kiinni ja kuvio sahalla ajat kaaret kohdalleen.. ruuveilla voi ne esim yhdistää, jos tarvitsee
mjo33400:
Minä tekisin 3mm vanerista noi reunarimat ja kaaret siten, että poistaisn vanhat mädät ja leikkaisn vanesuikaleita oikean levyisiä ja liimaisen niitä päällekkäin tarpeellisen määrän niinkuin kuvassani on tehty. Sen jälkeen vasta poistain huonot eristeet, koska ennen poistoa ne toimii sapluunana.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta