Tekniikkakeskustelut > Projektit

`88 solifer 5502i "huippu entisöinti"

<< < (35/38) > >>

psaarenp90:
Kyllä sitä pieni ihminen nauttii ku on päässy periaatteessa ekalle kunnon reissulla ja toistaseksi kaikki pelaa ku kiskobussin käymälä. Mahtava paikka tämä ylläksen ykkös caravan  Thumb

Ps. Kuva hiukkasen muokattu  :laugh:

K.E.V:
Mukavaa reissua. Vähän viileämmän oloista kuin silloin viimeksi käydessä.

Joko:
Täytyy varmaan kesälomareissulla ainakin yksi yö viettää tuolla ylläsjärvelläkin Thumb
Kuinkas soliferissa tarkenee? Ei kyllä kaduta yhtään että tuli makuuosastolta takaikkuna lyötyä umpeen kyllä vaan 20 asteen pakkasella ikkuna on seinää kylmempi kohta. Hyvin kyllä tuo 3 kerroksinen etulasi pitää lämmön. Nytkin vuorokauden oltu vaunussa mutta etulasin ulkopinta on edelleen jäässä. Lattialämmitys vain sais olla olen miettinyt onnistuisiko jyrsiä lattiaan putkien urat ja sitten vanerisoirot takaisin reikiin. Vaarana tosiaan on sitten lattian nitkuminen ja notkuminen. Varmaan itse päädyn sähkövastus mattoon. Kun olis ollut kaukaa viisas ja ostanut vesikiertoisella lattialämmityksellä olevan mut kun ei ostaessa tiennyt vaatia edes alde/primus systeemiä kun ei PITÄNYT talvikäyttöä tulla :laugh:

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  4.03.2017     kello on 09:55 ---Täytyy varmaan kesälomareissulla ainakin yksi yö viettää tuolla ylläsjärvelläkin Thumb
Kuinkas soliferissa tarkenee? Ei kyllä kaduta yhtään että tuli makuuosastolta takaikkuna lyötyä umpeen kyllä vaan 20 asteen pakkasella ikkuna on seinää kylmempi kohta. Hyvin kyllä tuo 3 kerroksinen etulasi pitää lämmön. Nytkin vuorokauden oltu vaunussa mutta etulasin ulkopinta on edelleen jäässä. Lattialämmitys vain sais olla olen miettinyt onnistuisiko jyrsiä lattiaan putkien urat ja sitten vanerisoirot takaisin reikiin. Vaarana tosiaan on sitten lattian nitkuminen ja notkuminen. Varmaan itse päädyn sähkövastus mattoon. Kun olis ollut kaukaa viisas ja ostanut vesikiertoisella lattialämmityksellä olevan mut kun ei ostaessa tiennyt vaatia edes alde/primus systeemiä kun ei PITÄNYT talvikäyttöä tulla :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
en uskaltas mennä jyrsimään lattiaa, se viimeinenkin jäykkyys menee siin samalla Thumbd .
mutta jos 16mm korotus lattiaan sallitaan niin silloin siihen saa vesikiertoisen lattialämmityksen mikä entisestään jäykistäää lattiaa siinä samalla Thumb

psaarenp90:
Tosi hyvin solkussa tarkenee. Eilen aamulla kaheksan aikoihin oli ulkona -23 pakkasta ja sisällä +23 ja pelkällä sähköllä. On toki hätävarana se sähköpuhallin jos sattuu että tulee kylmä  :D  hullu apu on kun veistelin tuohon etulasin päälle sisäpuolelle finfoamin ja mustekalla se siihen paikalleen niin pitää kyllä lämmön sisällä aika tehokkaasti. Perässä on sitten kylmä kun se edellinen omistaja on tuon kerrossängyn tuonne tehnyt niin sillä on jääny ilmaraot suunnittelematta niin ei kierrä se patterista tuleva lämmin ilma ollenkaa ja takaikkunan vetää aika hyvin jäähän alareunasta jos on enemmän pakkasta Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View