Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Valot Hävis Rellusta!

(1/8) > >>

nieppi:
Huomenta!
Mulla hävis autosta lähivalot aamulla duunimatkalla. Parkit ja pitkät toimii, mut lähivalot ei
Alusta on Renault master 2007.
Sulakkeet on kunnossa, mutta osaiskos joku neuvoa että mistä löydän valoreleen tuosta rellusta?

Ossi66:
Onko mahdollista mitata latausjännitettä? Jos säädin rikki, saattaa käräyttää molemmat polttimot yhdellä väläyksellä.

88k5:
Se varmaan siellä sulakerasiassa (jossakin niissä). Hyvä osviitta on se rasia missä sulakekin valoille.. Yleensä ohjekirja kertoon rasian releiden tarkoitukset. Jos olet nuo penkonut jo, niin yksi selitys löytymättömyyteen on se, ettei erillistä relettä olekaan..

Italot ja rankikset ovat (menneisyydessä ainaki) luottaneet kytkimiin/katkaisijoihin - ja siksi niissä käytön tuomaa loppumista noissa esiintyy. Yleensä ongelma löytyy virtalukko-valokytkin-kaukovaloviiksi aparaateista..

nieppi:
Pitääkin tuo latausjännite tarkistaa. Niin ja pitää vielä tarkastaa nuo polttimot kun en niitä huomannu katsoa. Ei tullu mieleenkään et ne vois molemmat polttimot poksahtaa kerralla ;)

Siellä sulakerasiassa on 4 kpl sellasia vispipuuronvärisiä normi valoreleen näkösiä releitä, mutta mulla ei mitään käsitystä mitä releitä ne on kun ei mulla ole manuaaalia tuohon autoon.

Weicco:
Googleta sieltä löytyy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View