Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Kaasuauto. Millaisia ajatuksia herää orkkilaisilla?

<< < (9/10) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 - 31.10.2016     kello on 16:58 ---Kiitos vastauksesta. Tuota noin...auton historia pitäisi selvittää ennen eurojen laskemista myyjän "handuun."   :-\ :-\

--- Lainaus päättyy ---
Tiukkaa on ...

Merkkikorjaamossa tietävät usein, mutta eivät kerro tietojaan vetoamalla johonkin yksityisyyden suojaan.
Itse sain suhteiden kautta omasta autostani kaikki historiatiedot aina tehtaalta lähdöstä asti. Samoin tiskin alta olen saanut pakuuni tiedot edellisen omistajan korjauksista, mutta en kirjallisena.

Yrjö:
  Mulla on sellainen ajatus: Jos tuon Opelin todennäköisellä myyntihinnalla saisi kasuvehkeet, jotka ei veisi paljoa tilaa, niin hankkisin ne siihen.
  Jos vielä vaihtaisin taloon kaasulämmityksen, ja hankkisin pumpun, olisi ajo polttoaineen puolesta halpaa nurkka-ajossa.

Moppc:
Ratiossa kailottavat jotta Tankkaa rajattomasti kiinteään kuukausihintaan.

Gasum tarjoaa kaasukäyttöisen henkilöauton ostajille polttoainetta kiinteään kuukausihintaan. Pitäiskö jo vaihdattaa tuo perheen tiisel skodillac vaikka Skoda Octavia G-Tec Sedaniin?

Vai käykö täs ajanaikaa kun peroolisaapille?

aaoulusta:
Muuttaa nykyisen bensa-auton kaasulle! onhanse puhasta menoa :-\

560FMK:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 18.06.2017     kello on 11:03 ---Muuttaa nykyisen bensa-auton kaasulle! onhanse puhasta menoa :-\

--- Lainaus päättyy ---
Gasumilta ei vaan saa 69-korttia sillä.

Kaasuautot jäänee sähköautojen jalkoihin tulevaisuudessa, mutta toistaseks halpa ja toimiva vaihtoehto. Tosin tankkauspaikkoja niukalti, eikä skoodan 15 kg pullolla 300 km:ä kauemmas pääse jos sinnekkään. Bensalla pääsee toki jatkamaan.

Poriin avasivat perjantaina uuden kaasuaseman. Pori-Tampere-Lahti-Imatra-linjaa ylempää ei sit Gasumilta löydykään tankkeja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View