Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Ecomat 2000

<< < (12/13) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 26.08.2019     kello on 10:46 ---Ecomaatti on kyllä varsin hyvän näköinen, mutta onko siinä kiinnitysjalustaa? Autossa lämppärin pitää olla kiinteästi kiinni. Vakuutus ei taatusti korvaa vaikka olisi 1000 euron egomaatti jos lämmitin on luistanut kiinni ikkunaverhoihin/patjaan tms ja sytyttänyt ne. Hlö autoissa näkee joskus jalkatilassa pelottavasti irallaan olevia lämppäreitä.

--- Lainaus päättyy ---
Missä määrätään, että lisälämppäri pitää olla kiinteästi autossa...?

Olettaisin, että ei verkkovirtalämmitin tä kuitenkaan liikkuvassa autossa käytettäisi. Auton seistessä ei luulisi lämppärin luistavan, ellei sitä itse töni.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.04.2022     kello on 11:40 ---Missä määrätään, että lisälämppäri pitää olla kiinteästi autossa...?

Olettaisin, että ei verkkovirtalämmitin tä kuitenkaan liikkuvassa autossa käytettäisi. Auton seistessä ei luulisi lämppärin luistavan, ellei sitä itse töni.

--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: ---Tuo on taas noita karabiilistin heittoja, millä ei ole mitään pohjaa.

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: elnakki - 28.04.2022     kello on 10:19 ---Kyllä tuossa minun 2000 classic mallissa sammuu puhallinkin, ei puhalla kokoajan

--- Lainaus päättyy ---

Sammuuko varmasti?  Ettei vaan kuitenkin jäisi tuuletin pienelle teholle hiljaa pyörimään. ?

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 28.04.2022     kello on 11:50 ---
--- Off-Topic: ---Tuo on taas noita karabiilistin heittoja, millä ei ole mitään pohjaa.
--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: ---Yleensä nuo pidetään lattialla ja K pelkää, että verhot syttyy. Harvassa on maahan asti ulottuvat ikkunat ja verhot kulkimissa

Karabiilisti:
Ei niinkään verhot vaan kaikki muu roju mitä autoissa lattialla pidetään ja jonka joukossa se irrallinen lämppäri sinkoilee mutkien ja jarrutusten vaikutuksesta....

https://tukes.fi/koti-ja-vapaa-aika/kodin-tekniikka-ja-sahko/auton-lammittimet-ja-liitantajohdot

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View