Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kasettivessan jälkiasennus onko mahdollista ?
Camper:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 16.02.2017 kello on 10:11 ---Joo kyllä se porttapotti vaan on ihan hyvä ja kun tuossa on korkeutta ihan kivasti
vertaan joskus aikasempiin pottiin, jotka olivat aika matalia
mutta mahtuivat sinne aukkoon, mihin oli suunniteltukkin solkkusessa Thumb
Tämä ei mahdu, mutta on kuitenkin aika uusi
niin tyydyn siihen
ei se ole, kuin yötä varten.... niin eiköhän se riitä :)
--- Lainaus päättyy ---
Monet Porta potit suunniteltu enemmän naisille,kun joskus pakonedestä kokeilin niin ei siittä tuullut mitään kun sukukalleus oli herkästi varomatta siellä veden ja sen itse tuotoksen joukossa :laugh: Saattaa olla et en osannut istua oikein siinä pytyllä tms. :D Fiamman pytyn kulho oli jokseenkin syvempi ja laajempi kun perinteinen potti.
RR:
Oon jo 2 asentanut noita kasettivessoja. Molemmat ostanu käytettynä. 66 senttiä jos on kopilla sisäleveyttä ni onnistuu. Kasettivessa vie vähän vähemmän tilaa kuin porta potta syvyyssuunnassa
pouhe:
--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 16.02.2017 kello on 11:32 ---Monet Porta potit suunniteltu enemmän naisille,kun joskus pakonedestä kokeilin niin ei siittä tuullut mitään kun sukukalleus oli herkästi varomatta siellä veden ja sen itse tuotoksen joukossa :laugh: Saattaa olla et en osannut istua oikein siinä pytyllä tms. :D Fiamman pytyn kulho oli jokseenkin syvempi ja laajempi kun perinteinen potti.
--- Lainaus päättyy ---
Vitja m-nat. ;D ;D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 16.02.2017 kello on 17:34 ---Vitja m-nat. ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Taisi Camper puhhua itse työkalusta..... 8)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 16.02.2017 kello on 11:32 ---Monet Porta potit suunniteltu enemmän naisille,kun joskus pakonedestä kokeilin niin ei siittä tuullut mitään kun sukukalleus oli herkästi varomatta siellä veden ja sen itse tuotoksen joukossa :laugh: Saattaa olla et en osannut istua oikein siinä pytyllä tms. :D Fiamman pytyn kulho oli jokseenkin syvempi ja laajempi kun perinteinen potti.
--- Lainaus päättyy ---
Apuwaaa !!!!! Kuolen nauruun :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta