Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarit väärässä lehtiotsikossa
Arska:
Ideana hyvä, mutta ei taida onnistua eikä asiakkaita taida riittää, luulen että olen sitoitunut tulliselvityksessä tuomaan vaunun pois samalla kertaa kuin vetoautonkin, tää on sellaista mutu juttua, faktoista ei hajuakaan. Ja on siinä pari motellia joissa ei yöpyminen maksa kuin pari-kolmekymppiä., ja paljon ovat vuokranneet huoneita entisistä rajahenkilökunnan kerrostaloista. Ei varmaankaan olisi tuottoisa bisnes tuo vaunun vienti sinne.
Raksaus:
Viimeksi kun katsoin niin kaverien tupakka-askit taisi maksaa noin viisitoista markkaa. Eli pari euroa. Onko tuossa jotain rajoitusta paljonko saa tuoda? Kuulostaa jotenkin kohtuuttomalta vaivalta. Toki ymmärrän että tuo on jollekin harrastus tai ajanviete. Jotenkin ensimmäisestä jutusta sain käsityksen että sitä haetaan auto täyteen ja myydään Suomessa silloin varmasti maksaa jo vaivankin.
kimi:
Minusta, tupakkatuotteita käyttävänä, tuo vaikuttaa hyvinkin tekaistulta. Aikarajaa nostettiin 4 tunnilla ja heti pitää ottaa vaunu mukaan jotta saa 200 savuketta tuoda yli rajan.
Itse en kertaakaan ole venäjältä tai muiltakaan matkoilta tupakkatuotteita tuonut vuosikausiin, aikoinaan ruotsinlaivoilta joitain pohjoismaisia merkkejä kyllä. Eikä se alkoholimäärä minkä saa tuoda mukana myöskään kovin iso ole. Polttoaineissa sen säästön tekee jos asuu rajan lähellä ja aika riittää usean tunnin tankkausmatkalle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta