Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Ikkunan eristyksen parantaminen

<< < (3/4) > >>

rantaesa:
 Tuota tuota .... eikös tuo enviro clarity kalvo asenneta lasiin kiinni ?  Tuo minun tarkoittamani kalvo tulee irti lasista kolmanneksi lasiksi ja ilmatila on n. auton seinän vahvuus . Tuossa linkittämässäni filmissä kaveri asentaa juuri sellaista , kaksipuolinen teippi kumilistaan ja kalvo päälle, hiustekuivaajalla lämpöä ja se on siinä , kolmas ikkuna !

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: rantaesa - 26.10.2016     kello on 20:27 --- Tuota tuota .... eikös tuo enviro clarity kalvo asenneta lasiin kiinni ?  Tuo minun tarkoittamani kalvo tulee irti lasista kolmanneksi lasiksi ja ilmatila on n. auton seinän vahvuus . Tuossa linkittämässäni filmissä kaveri asentaa juuri sellaista , kaksipuolinen teippi kumilistaan ja kalvo päälle, hiustekuivaajalla lämpöä ja se on siinä , kolmas ikkuna !

--- Lainaus päättyy ---

Ahaa :) Empäs heti tuota hokannut.. ::)

rantaesa:
En osannu tarpeeksi hyvin selittää , siksi linkitin tuon filmin , suuressa mailmassa näkyvät tuota kolmatta ikkunaa käyttävän , helpommalta vaikuttaa vaan asennus kun ei ole pimennyskasettia tiellä vai onko kaveri sen irroittanut ensin , en tiedä, takaikkunassa näkyis olevan sellainen haitariverho kuin minulla on

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: rantaesa - 26.10.2016     kello on 21:39 ---En osannu tarpeeksi hyvin selittää , siksi linkitin tuon filmin , suuressa mailmassa näkyvät tuota kolmatta ikkunaa käyttävän , helpommalta vaikuttaa vaan asennus kun ei ole pimennyskasettia tiellä vai onko kaveri sen irroittanut ensin , en tiedä, takaikkunassa näkyis olevan sellainen haitariverho kuin minulla on

--- Lainaus päättyy ---

Eikös tuossa keittiön ikkunassa näyttäisi olevan sälekaihdin? Ja käsiteltävässä ikkunassakin sälekaihtimen naru?

88k5:
Tv-shop ihmeitäkö nää..

Lämmönkarkaamista ulos tuo elmukelmu parinmillin ilmavälillä juuri vähennä - se pitäisi olla 10-20 mm, että voisi mainostaa kolmantena lasina.
Sitten kun muistetaan lasin ja (poly)akryyli lämmönjohtavuuden viisinkertainen ero (1 vs 0,19–0,24 W/mK), vertaus mökki-ikkunaan ontuu. Jos siinä kalvossa on jotain ir'ää tai uv:ta heijastava ominaisuus, kesä helteellä voi auttaa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View