rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Varmuuskopioinnista  (Luettu 8981 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:59
Vs: Varmuuskopioinnista
« Vastaus #45 : 20.10.2016 kello on 13:04 »
Uskon että nyt ilmaiset tallennuspaikat muuttuvat tulevaisuudessa maksullisiksi.  Näin on paljolti käynyt muissa palveluissa.
Kannattaa siis tutkia kuinka helposti saa omat tallennukset pois sieltä kerralla sitten kun ensin varovasti aloitetaan ehdotella maksullista laajennustilaa ja sitten myöhemmin ilmoitetaan kaiken tilan siirtyvän maksulliseksi.
Miksikö joku olisi jonkin muun syyn takia luonut ko palvelun?  Ei kilpailusyyt ole siinä takana.
Niin mikäs tässä on se ongelma...?

Nyt ne eivät ole maksullisia tiettyyn rajaan asti ja sillä hyvä. Voihan ne imuroida mihin lystää sitten kun tulevat maksullisiksi. Ainakin itse sain viimeksi yhtä hyvin imuroitua tiedostoni kumpaan suuntaan vain.
Tottakai pilvipalvelut haluavat asiakkaita sitouttaa. Siihen on hyvä täkykin. Tallenteet on käytettävissä lähes missä maailmankolkassa hyvänsä. Lisäksi pysyvät tallessa, jos tulee kotosalla iso vahinko, vaikkapa tulipalo. Ehkäpä siitä kannattaisi jopa maksaa hiukkasen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Varmuuskopioinnista
« Vastaus #46 : 20.10.2016 kello on 13:06 »
Ehkäpä siitä kannattaisi jopa maksaa hiukkasen.
Varteenotettava seikka, ei kai kaikki voi vaan aikuisten oikeesti tapahtua ilmaiseksi.....

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:18
Vs: Varmuuskopioinnista
« Vastaus #47 : 20.10.2016 kello on 20:16 »
Niin mikäs tässä on se ongelma...?

Nyt ne eivät ole maksullisia tiettyyn rajaan asti ja sillä hyvä. Voihan ne imuroida mihin lystää sitten kun tulevat maksullisiksi. Ainakin itse sain viimeksi yhtä hyvin imuroitua tiedostoni kumpaan suuntaan vain.
Tottakai pilvipalvelut haluavat asiakkaita sitouttaa. Siihen on hyvä täkykin. Tallenteet on käytettävissä lähes missä maailmankolkassa hyvänsä. Lisäksi pysyvät tallessa, jos tulee kotosalla iso vahinko, vaikkapa tulipalo. Ehkäpä siitä kannattaisi jopa maksaa hiukkasen.

Sen takia minulla on varmuuskopio toisessa rakennuksessa ja jopa vaunulla. :D Koneeni hajosi alkusyksystä ja paniikki iski kun 15 vuoden kytkentäkuvat meinasi mennä. Onneksi poika sai kaivettua tiedot kovalevyltä ja sen seurauksena tehtiin varma kopiointijärjästelm ä josta minä en ymmärrä mitään, mutta se toimii todella hyvin. Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:16
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
Vs: Varmuuskopioinnista
« Vastaus #48 : 20.10.2016 kello on 20:19 »
Niin mikäs tässä on se ongelma...?

Nyt ne eivät ole maksullisia tiettyyn rajaan asti ja sillä hyvä. Voihan ne imuroida mihin lystää sitten kun tulevat maksullisiksi. Ainakin itse sain viimeksi yhtä hyvin imuroitua tiedostoni kumpaan suuntaan vain.
Tottakai pilvipalvelut haluavat asiakkaita sitouttaa. Siihen on hyvä täkykin. Tallenteet on käytettävissä lähes missä maailmankolkassa hyvänsä. Lisäksi pysyvät tallessa, jos tulee kotosalla iso vahinko, vaikkapa tulipalo. Ehkäpä siitä kannattaisi jopa maksaa hiukkasen.

Kukin tavallaan kai sallittua?