Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Telttalämmittimen vianetsintä
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 19.10.2016 kello on 20:40 --- Mites teltta sisätila vai ei?
--- Lainaus päättyy ---
Tuon 1.2m säännön kannalta ei.
Minä muuten kysyin sen pitkän letkun käytöstä siksi, jotta etuteltassa olevaa ulosotto voi käyttää turvalliseen grillaamiseen teltan ulkopuolella. Siihen sitä on sallittua käyttää.
Sitä ei kukaan ole edes hoksannu kysyäkkään, onko sallittua käyttää pitkää letkua jotta voi grillata teltan ulkopuolella olevasta kaasun ulosotosta teltan sisällä. :o
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.10.2016 kello on 22:02 ---Sitä pitää kysyä Tukesilta.
Telttalämmittimessä on oma pullo ja grilli ulkona sopivan letkun päässä. Tuskin ongelmia kenenkään kanssa.
--- Lainaus päättyy ---
Telttalämmitin ei käytä avotulta vaan palaa kennostossa. Noita oli meilläkin töissä jo 70 luvulla
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.10.2016 kello on 06:17 ---Tuon 1.2m säännön kannalta ei.
Minä muuten kysyin sen pitkän letkun käytöstä siksi, jotta etuteltassa olevaa ulosotto voi käyttää turvalliseen grillaamiseen teltan ulkopuolella. Siihen sitä on sallittua käyttää.
Sitä ei kukaan ole edes hoksannu kysyäkkään, onko sallittua käyttää pitkää letkua jotta voi grillata teltan ulkopuolella olevasta kaasun ulosotosta teltan sisällä. :o
--- Lainaus päättyy ---
Pitkä letku tulee vain telttalämmittimeen,ja lupaan ja vannon jotta grillaan ulkona,niin kuin tähän asti.Grilissä on jo letku.
seppoko:
Eikö olisi kuitenkin turvallisempaa käyttää siinä lämmittimessä todennäköisesti olevaa pullon paikkaa kuin pelata älyttömän pitkän turvattoman letkun kanssa??
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 20.10.2016 kello on 10:44 ---Pitkä letku tulee vain telttalämmittimeen,ja lupaan ja vannon jotta grillaan ulkona,niin kuin tähän asti.Grilissä on jo letku.
--- Lainaus päättyy ---
Onko sulla polarissa kaksi kaasun ulosottoa?
Minä en menisi haaroittamaan sitä ulosoton jälkeistä letkua. Jokaisella laitteella pitää olla oma erillinen pääsulku, joka ei ole se laitteen käyttöventtiili.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta