Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Millaista ulkomaanreissua kulkineella suunnitelmissa vuodelle 2017?
Oulaa:
Jos ei ensviikolla enään uskalla pohojoseen lähtiä niin sitten tödnäk.
Alkukesästä : Haparanda ,Porjus ,Junkerdahl ,Lofotit ,och so vidare
Jos koneet pysyy kasassa ;D
kimi:
Jonnekin varmasti.
Tänä vuonna kulkimella ei olla ylitetty maan rajoja kertaakaan, taitaa olla ensimmäinen kerta yli 20 vuoteen. Pari pohjoisen reissua sentään saatiin tehdyiksi.
Arska:
Jos lomat natsaa kohdilleen , niin balttian kierros olisi ystävä pariskunnan kanssa tarkoitus tehdä, 2:n auton voimalla. Vaikka mulla se viimonen loma alkaakin viimeistään toukokuussa , niin kolmen muun kesäloman saaminen kohilleen taitaa vaan olla mahdoton yhtälö.
Sent from my iPad using Tapatalk
MRi:
Reissun hahmotelma alkaa olemaan jo hyvällä mallilla.
Alunperin oli suunnitelmissa mennä Via Baltican kautta alas mutta se on nyt hylätty, Finnlines mennen tullen.
Reitti maittain Saksa - Tsekki - Slovakia - Unkari - Kroatia - Slovenia - Italia - Itävalta - Saksa.
Aikaa 4 viikkoa ja ajankohta heinäkuu. Pääpaino tullee olemaan Kroatiassa.
Noilla nurkilla on tullut oltua vuonna 2003 ja silloinkin kaksipyöräisellä joten täytyy kysyä vinkkejä sitten kun reissun runko on oikeasti kasassa.
Tässä vaiheessa jo tuohon laivareittiin liittyen kysymyksenä: laiva on perillä Saksassa aika myöhään illalla. Mistä yösija ensimmäiseksi yöksi? Leirintäalueet on jo noihin aikoihin kiinni?
Ja monelta pääsee lähtiessä laivaan kun startti satamasta on ilmeisesti klo 3 yöllä?
Ollaan siis vaunun kanssa liikenteessä kuten allekirjoituksesta voi päätellä.
Alan:
^
Mun kirjahyllyllä käyty? :laugh:
Ei vaineskaan, tuota Eesti-Latvia-Liettuaa mulla ei ole.
Itellä ongelmana se, että ensi kesänä pitäisi hiukan rakennellakin. Lomaa ei riitä rajattomasti, kun pitää syksyksikin säästää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta