Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus
Millaista levyä tiskipöydäksi?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 10.10.2016 kello on 13:54 ---Kuinkas noiden reunalistoitus? Liimattavaa listaa vai vaatiiko sen että levyn reunaan ajetaan ura ja painetaan t-mallinen lista siihen?
--- Lainaus päättyy ---
Silitysraudalla liimattava on mielestäni hyvä, kai sen voi kuumailmapistoolill akin liimata, mutta siltysraudalla saa painettua sen kiinni hyvin, monen levyistä ja väristä löytyy
Pefletti 750:
Komposiittitaso varmasti toimiva ratkaisu, mutta arka kuumille kattiloille yms. jos nostaa tasolle "tostavaan", saattaa nopeasti jäädä matta kohta pintaan Thumbd
Alpo Karjalainen:
Olisin sitä mieltä, että jos laittaa laminaattitason silloin pitäisi reunakin laittaa laminaattia ja sitä ei voi laittaa silitysraudalla. Melamiininauhaa voi laittaa silitysraudalla. Sanoisin näin, että laminaattitaso kannattaa tilata varmiiksi työstettynä ja reunanauhoitettuna. Tai jos reunalistoittaa laminaatilla itse niin kunnon kontakti- tai kuumaliima ja hyvät puristimet joilla sen saa puristettua paikoilleen.
Komposiittitasohan ei tarvii erillistä reunalistoitusta vaan reunahiotaan siistiksi, se on kauttaaltaan saman väristä, kuin pintakin.
jus66si:
Ikeassa on valikoimaa..
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/categories/departments/kitchen/24264/
Rölli:
ite oon käyttäny liimapuu levyäjonka olen käsitellyt hyvälaatuisella puuvahalla (lue "Osmokolorilla").
tulee vettä ja likaa hylkivä pinta eikä säokähäkuumaa kaffe pannua...
eihä siitä täss paljo näy mutt ei sattunu parempaakaan tähä hätään ku nälissään kirjottelee ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta