Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Posti ja postin tehtävät

<< < (20/27) > >>

99:
 Thumbd

"Masi":
No meillä ei ole edes porttia ja kymmenestä yhdeksästä belgian postin tuomasta paketista löytyy lappu postilaatikosta, mutta suurin piirtein aina aika on noin kello 9 aamupäivällä ja melkein aina olen kotona siihen aikaa.
Tulee mieleen että kaveri jossain kirjoittaa noutolaput valmiiksi ja sitten vain jakaa ne.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 16.12.2016     kello on 18:33 ---No meillä ei ole edes porttia ja kymmenestä belgian postin tuomasta paketista löytyy lappu postilaatikosta, mutta suurin piirtein aina aika on noin kello 9 aamupäivällä ja melkein aina olen kotona siihen aikaa.
Tulee mieleen että kaveri jossain kirjoittaa noutolaput valmiiksi ja sitten vain jakaa ne.

--- Lainaus päättyy ---

Näin on minulle käynyt usein, eli ovelta ovelle paketti on pitänyt noutaa postista itse. Säälin lähettäjää joka maksaa siitä.

Arska:
Ihmettelen vaan tätä keskustelua jotta postii ei kulje, en ole huomannu siinä mitään ongelmaa. Tilaan harvaseviikko hopeaa ja seuraavana päivänä on paketti ollut laatikossa. Alkaa muistuttamaan keskustelua sfc:n ongelmasta vai mikä se nyt oli.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 16.12.2016     kello on 18:47 ---Ihmettelen vaan tätä keskustelua jotta postii ei kulje, en ole huomannu siinä mitään ongelmaa. Tilaan harvaseviikko hopeaa ja seuraavana päivänä on paketti ollut laatikossa. Alkaa muistuttamaan keskustelua sfc:n ongelmasta vai mikä se nyt oli.

--- Lainaus päättyy ---

Aaaaaaaaaaaaaaargh mä repesin, just samaa  Thumb
Kuten jo sanoin, lähetän ja vastaanotan niitä helatiden. Enemmän huomattavasti kuin normikäyttäjä. No problems Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View