Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Posti ja postin tehtävät
99:
Thumbd
"Masi":
No meillä ei ole edes porttia ja kymmenestä yhdeksästä belgian postin tuomasta paketista löytyy lappu postilaatikosta, mutta suurin piirtein aina aika on noin kello 9 aamupäivällä ja melkein aina olen kotona siihen aikaa.
Tulee mieleen että kaveri jossain kirjoittaa noutolaput valmiiksi ja sitten vain jakaa ne.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 16.12.2016 kello on 18:33 ---No meillä ei ole edes porttia ja kymmenestä belgian postin tuomasta paketista löytyy lappu postilaatikosta, mutta suurin piirtein aina aika on noin kello 9 aamupäivällä ja melkein aina olen kotona siihen aikaa.
Tulee mieleen että kaveri jossain kirjoittaa noutolaput valmiiksi ja sitten vain jakaa ne.
--- Lainaus päättyy ---
Näin on minulle käynyt usein, eli ovelta ovelle paketti on pitänyt noutaa postista itse. Säälin lähettäjää joka maksaa siitä.
Arska:
Ihmettelen vaan tätä keskustelua jotta postii ei kulje, en ole huomannu siinä mitään ongelmaa. Tilaan harvaseviikko hopeaa ja seuraavana päivänä on paketti ollut laatikossa. Alkaa muistuttamaan keskustelua sfc:n ongelmasta vai mikä se nyt oli.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 16.12.2016 kello on 18:47 ---Ihmettelen vaan tätä keskustelua jotta postii ei kulje, en ole huomannu siinä mitään ongelmaa. Tilaan harvaseviikko hopeaa ja seuraavana päivänä on paketti ollut laatikossa. Alkaa muistuttamaan keskustelua sfc:n ongelmasta vai mikä se nyt oli.
--- Lainaus päättyy ---
Aaaaaaaaaaaaaaargh mä repesin, just samaa Thumb
Kuten jo sanoin, lähetän ja vastaanotan niitä helatiden. Enemmän huomattavasti kuin normikäyttäjä. No problems Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta