Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Posti ja postin tehtävät

<< < (10/27) > >>

MRi:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  6.10.2016     kello on 18:16 ---Smart postissa ei tarvitse kirjoittaa mitään ,vain vastaanottajan puhelinnumero haluttaessa.
Eipä ole katoillut 22v aikana kai mitään, vaikka minulle tulee ja menee paketteja paljon.
Aamullakin pitää hakea 2 kpl Smart laatikosta töihin mennessä.
Matkahuollolla kyllä on kaksi hävinnyt, ihan kallistakin.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo kadonnut paketti tais olla postiennakkopaketti . Kaipa se olisi lähtenyt ilman sisältötekstiä ja ainakin ihan sama millä tekstillä tahansa. Itse kirjoitin naivina Postin lapun sisältökohtaan "2 kpl kypäriä" koska ei käynyt mielenvieressäkään että paketti voisi kadota. Seuranta loppui Turun lajittelukeskukseen eikä Posti noiden kadonneiden selvitykseen paljon paukkuja taida käyttää. Joku sopimuksenmukainen odotusaika ja kilohinnalla rahat tilille.

Eipä noita paketteja muutoin ole itseltäkään kadonnut. Tosin mitään kovin arvokasta pl tuo ei ole tullut lähetettyäkään.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat -  5.10.2016     kello on 22:56 ---Taitaapi olla käytännössä postikulujen hinnat moninkertaisesti (palautukset moneen kertaan) tuotteiden hinnassa mukana. Sama pätee muihinkin jotka kauppaavat "ilmaista" toimitusta/palautusta.

--- Lainaus päättyy ---
Ostin kerran Kiinasta kännykän näytön päälle suojia....

Tuli kirjekuoressa ja mukana oli yllärinä vielä puhdistusliina, sekä avaimenperä.
Hintaa tuotteelle tuli 1,90€. Postikulut luonnollisesti ilmaiset. Täytyy sanoa, että aika hitonmoiset katteet Kiinassa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.10.2016     kello on 19:15 ---Ostin kerran Kiinasta kännykän näytön päälle suojia....

Tuli kirjekuoressa ja mukana oli yllärinä vielä puhdistusliina, sekä avaimenperä.
Hintaa tuotteelle tuli 1,90€. Postikulut luonnollisesti ilmaiset. Täytyy sanoa, että aika hitonmoiset katteet Kiinassa.

--- Lainaus päättyy ---
Sinä , Migel ja kaikki muutkin kokeilkaa. Tehkää Postinne kanssa sopimus jossa maksatte könttäsumman miljoonan paketin lähetyksestä vuosittain. Kertokaa sitten paljonko jäi paketille kappalehintaa......

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  6.10.2016     kello on 19:26 ---Sinä , Migel ja kaikki muutkin kokeilkaa. Tehkää Postinne kanssa sopimus jossa maksatte könttäsumman miljoonan paketin lähetyksestä vuosittain. Kertokaa sitten paljonko jäi paketille kappalehintaa......

--- Lainaus päättyy ---
Miksi...?

Ei minun tarvi sen kiinalaisenkaan kanssa tehdä mitään sopimusta kuluttajana. Eikä saksalaisen, eikä ruotsalaisen, eikä....

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.10.2016     kello on 19:34 ---Miksi...?

Ei minun tarvi sen kiinalaisenkaan kanssa tehdä mitään sopimusta kuluttajana. Eikä saksalaisen, eikä ruotsalaisen, eikä....

--- Lainaus päättyy ---
Jotta "olette samalla viivalla" hinnoittelun suhteen, pitääkö tuokin rautalangasta vääntää  :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View