Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Poliisi?
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 3.10.2016 kello on 21:22 ---Onko pakko aina sanoa mielipide asioihin jotka ei varsinaisesti itseä koske?
--- Lainaus päättyy ---
Tämän voisi jo erottaa omaksi keskustelukseen. Pitäisikö keskustella vain niistä asioista jotka itseä koskee? Kaverilla on asiat huonosti, mutta se ei minua koske. Laiton kaatopaikka 10 km:n päässä, mitäpä se minulle kuuluu. Jos on nykytilaan tyytyväinen, miksipä epäkohdista keskustelemaan kun eivät minulle kuulu.
Eläinrääkkäys on sellainen asia joka itseä koskee.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 3.10.2016 kello on 21:34 ---Tämän voisi jo erottaa omaksi keskustelukseen. Pitäisikö keskustella vain niistä asioista jotka itseä koskee? Kaverilla on asiat huonosti, mutta se ei minua koske. Laiton kaatopaikka 10 km:n päässä, mitäpä se minulle kuuluu. Jos on nykytilaan tyytyväinen, miksipä epäkohdista keskustelemaan kun eivät minulle kuulu.
Eläinrääkkäys on sellainen asia joka itseä koskee.
--- Lainaus päättyy ---
Off topic jälleen, tämä ei tähän ketjuun kuulu. Tunnut viittavan taas tuohon meidän koiran kuvaan, oletko rääkätty vai rääkkääjä? Kuten kerroin painoa on 3 -4 kg liikaa, ei pitäisi vaikuttaa sinun elämääsi, koiran paino n. 35 kg "läskeineen". Oli meillä aikoinaan Rotikka joka painoi n. 56 kg parhaimmillaan, säkäkin oli 74 cm eli 2 cm ylisuuri sen suhteen.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 3.10.2016 kello on 21:14 --- Ehkäpä tuomioistuin kertoo laintulkintansa ensin..
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän tämä tapaus lopu syyttämättäjättämis een
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 3.10.2016 kello on 22:06 ---Eiköhän tämä tapaus lopu syyttämättäjättämis een
--- Lainaus päättyy ---
Tuomioistuin varmaankin pohtii kaasun, teaserin käytön vaihtoehtoisuutta ampumisen sijaan. Todella ikävä tilanne yksin paikalla olleen poliisin kannalta. Aikaa vaihtoehtojen harkintaan ei varmaankaan ole ollut liikaa.
turhapuro:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 3.10.2016 kello on 22:06 ---Eiköhän tämä tapaus lopu syyttämättäjättämis een
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se erittäin todennäköisesti menee,. Siksi nämä poliisin voimankäyyöstä aiheutuneet kuolemantapaukset tutkitaan ettei turhanpäiväisillä nillittäjillä ole mitään perusteita urputtaa jälkikäteen. Ja puolueettomuuden takaamiseksi tutkinnan tekee syyttäjä, ei poliisi .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta