Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Poliisi?

<< < (5/14) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  3.10.2016     kello on 19:05 ---Liekkö miehistö vai älyn pulaa vai mitä, mutta kahdesti on veneestä yritetty kone varastaa. Toisella kertaa lähti moottorin koppa ja tankki, arvo 800 Euroa. Toisella pelkkä moottorinkoppa, arvo 400 euroa. Ja samaisesta venerannasta on viety moottoreita noin 10 000 euron arvosta. Nyt siellä on kamera valvonta ilman mitään ilmoitusta valvonnasta. Kahdelle kaverille tulee kuvat sp:hen ja ilmoitus tekstiviestinä kameralta kuvauksesta. Poliisi sanoi kun sinne vihdoin ja viimmein pääsi puhelimella läpi, että tee rikosilmoitus netissä ja hae korvaus vakuutusyhtiöltä. Tuli jotenkin mieleen ettei poliisia edes kiinnostanut kirjata ylös ilmoitusta tai yleensä koko juttu. Toisella kertaa sama juttu.

--- Lainaus päättyy ---
Tilaisuus tekee varkaan, sanotaan sananlaskussa. Mikäs moottori on kyseessä, kun voro ajatteli sen mukaansa saavan? Olisiko itse kannattanut pois viedä tankkeineen? Muiden veneenomistajien omaisuudensuojaukse sta ei kannattane puhua.
Kamera ilman ilmoitusta siitä. Mikäs tässä on ideana? Saada suttuisia kuvia rosvoista? Jos kamerasta eri ilmoitus (taitaa lakikin tämän vaatia), lienee rosvoilu vähempää kun tietävät olevansa kuvattuja.

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  3.10.2016     kello on 19:07 ---Kyllä tuo poliisi otsikon tapauksessa on tehnyt täysin oikein ja säästänyt toimellaan yhden ihmishengen.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
1+-1=0

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  3.10.2016     kello on 19:22 ---Olisiko itse kannattanut pois viedä tankkeineen? Muiden veneenomistajien omaisuudensuojaukse sta ei kannattane puhua.
1+-1=0

--- Lainaus päättyy ---
Samat sananatko sanot niillekkin joilta viedään auto , olisko kannattaisi ottaa sänkyyn viereen.
Kone on vakuutus yhtiön hyväksymällä lukoöla kiinni veneessä eöi asia on kunnossa. Vene on lukittuna vene telaan kiinni eli asia kunnossa. Pommisuojako sille pitäisi tehdä ettei olisi monun vika jos varastetaan. Ihmeellistä rosvon puolustus sinulta.

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  3.10.2016     kello on 19:22 ---...
1+-1=0
--- Lainaus päättyy ---

Entäpä jos Muotoillaan toisin 1+(-1)=0

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä -  3.10.2016     kello on 20:54 ---Entäpä jos Muotoillaan toisin 1+(-1)=0

--- Lainaus päättyy ---
Minusta se oli selkeästi 1+1=2......

Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

hartsakoski:
En nyt ihan yhdy tuohon Raksauksen mielipiteeseen,sen verran on sukulaisia ja tuttavia poliiseina.Vaikka he eivät voi asioista puhua kuin hyvin rajoitetusti,kyllä itse olen kehityksestä huolestunut.
Poliisi joutuu aika rajusti priorisoimaan tehtäviä,ja kyllä koijarit sen tietää.
Oma lukunsa on vielä nämä rajojen takaa tulevat ammattilaiset,jotka nauravat tälle sinisilmäisyydelle.
Isoissa kaupungeissa saattaa varsinkin lomien pyöriessä olla niin vähän partioita,että saa panna kädet ristiin ettei mitään isompaa sattuisi...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View