rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Peruutuskameran kuva väärinpäin?  (Luettu 7212 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 1.01.2023 kello on 16:46
  • Siikajoki-Ruukki
Peruutuskameran kuva väärinpäin?
« : 27.09.2016 kello on 11:27 »
Hankkiesani matkailuauton siinä on varusteena Waeco peruutuskamera. Onko normaalia, että peruutuskameran kuva on peilikuvana. Elikä kohde mikä oikeasti on auton vasemmalla puolella näyttäisi näytöstä katsottaessa olevan oikealla.
Mitään käyttöohjetta minulla ei ole ja näytön "Menu" napista ei tapahdu mitään.
Onk kenelläkään mulla vastaavaa vai onko tämä ihan normaalia?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:13.04.2024 kello on 09:55
Vs: Peruutuskameran kuva väärinpäin?
« Vastaus #1 : 27.09.2016 kello on 11:31 »
Nuo pystyy yleensä kääntämään niin että kuva vastaa peiliin katsomista. Kamera minulle tuntematon ja tuo voi löytyä näytön asetuksista.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
Vs: Peruutuskameran kuva väärinpäin?
« Vastaus #2 : 27.09.2016 kello on 12:00 »
Vaikka täältä kaivat käyttärin kun tiedät mallin  Thumb
Tai soitto as.palveluun niin posti tuo

http://www.dometic.fi/service/documents/manuals/

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:11
Vs: Peruutuskameran kuva väärinpäin?
« Vastaus #3 : 27.09.2016 kello on 12:52 »
Mitään käyttöohjetta minulla ei ole ja näytön "Menu" napista ei tapahdu mitään.

Kyllä siitä pitäisi tapahtua paljonkin, kaikki asetukset ovat sen takana. Myös kuvan kääntö.
Minulta hajosi Waecon näyttö ihan kokonaan. Uusi olisi maksanut timantteja.
Ostin 'halpis' näytön. Sellaisen voi kytkeä sinne kameran johtoihin, joko kolvaamalla, tai ostamalla sopivan väijohdon.

  • Vieras
  • Vs: Peruutuskameran kuva väärinpäin?
    « Vastaus #4 : 27.09.2016 kello on 15:16 »
    Kyllä siitä pitäisi tapahtua paljonkin, kaikki asetukset ovat sen takana. Myös kuvan kääntö.
    Minulta hajosi Waecon näyttö ihan kokonaan. Uusi olisi maksanut timantteja.
    Ostin 'halpis' näytön. Sellaisen voi kytkeä sinne kameran johtoihin, joko kolvaamalla, tai ostamalla sopivan väijohdon.

    Tilasin netistä peruutustutkan jossa näyttö numeroilla / väreillä.  Hinta oli huimat  19,95 euroa. Mukana myös oikean kokoinen pora reikien tekoa varten. En tiedä tekeekö mitään, mutta ei putoa "korkealta" vaikka ei toimisi.  :D :D
    Pitäisi saapua Smart postiin sen jälkeen kun tarjousaika on loppunut.( 03.10) 
    Ei ole tietoista käyttöä, mutta kun mielestäni oli edullinen....oli "pakko" tilata.  ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:25.03.2018 kello on 11:01
    Vs: Peruutuskameran kuva väärinpäin?
    « Vastaus #5 : 27.09.2016 kello on 15:57 »
    Hankkiesani matkailuauton siinä on varusteena Waeco peruutuskamera. Onko normaalia, että peruutuskameran kuva on peilikuvana. Elikä kohde mikä oikeasti on auton vasemmalla puolella näyttäisi näytöstä katsottaessa olevan oikealla.
    Mitään käyttöohjetta minulla ei ole ja näytön "Menu" napista ei tapahdu mitään.
    Onk kenelläkään mulla vastaavaa vai onko tämä ihan normaalia?
    On normaalia sinänsä mutta pitäisi kyllä näytöstä pystyä kääntämään kuva oikein.Jos näytössä ei muita nappuloita ole jotka asiaa
    korjaa esim.kuvassa olevilla nuolinäppäimillä kuvaa voi pyörittää ympäri tai "toimivan " menun alta pitäis löytyä "rotation".





    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:25.03.2018 kello on 11:01
    Vs: Peruutuskameran kuva väärinpäin?
    « Vastaus #6 : 27.09.2016 kello on 16:00 »
    Tilasin netistä peruutustutkan jossa näyttö numeroilla / väreillä.  Hinta oli huimat  19,95 euroa. Mukana myös oikean kokoinen pora reikien tekoa varten. En tiedä tekeekö mitään, mutta ei putoa "korkealta" vaikka ei toimisi.  :D :D
    Pitäisi saapua Smart postiin sen jälkeen kun tarjousaika on loppunut.( 03.10) 
    Ei ole tietoista käyttöä, mutta kun mielestäni oli edullinen....oli "pakko" tilata.  ;D
    Pari vuotta on työauton kojelaudalla ollut  aivan toimiva ja luotettava peli.



    *****
    • Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 1.01.2023 kello on 16:46
    • Siikajoki-Ruukki
    Vs: Peruutuskameran kuva väärinpäin?
    « Vastaus #7 : 27.09.2016 kello on 19:52 »
    Sain käännettyä kuvan mieleisekseni. Tässä mallissa homma hoidettiin näytön takana olevilla dippikytkimillä.
    Oli vain hiukan hankala löytää oikea käyttöohje, kun näytön tyyppinumerolla ei ollut mitään.