Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Asuntoauto vai asuntovaunu kodiksi?
Haapaniemen Paroni:
Niin voi.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.09.2016 kello on 21:49 ---Joillakin on vain yksi totuus. Heti kun on saanut lomaa, silloin suoraa päätä keski-eurooppaan. Tulkoon sitten muu perhe vaikka lentämällä perässä. Meillä kaikilla ei ole viikkojen pituisia lomia, joten yleempään arvoon nostetut ulkomaan matkat ei onnistu kuin korkeintaan hotelli lomana. Pumpulissa kasvaneille ei talvi ja rospuuttakelit omassa maakunnassa onnistu. He litkii ulkomailta völjäämiään verottomia alkoholijuomia tuvan lämmössä. Ymmärrän hyvin että kyrsii, jos itse ei viihdy kotimaahan suuntautuvilla reissuilla, silloin on viisain seisottaa kuljintaan kotipihassa, ja purkaa kiukkuaan meihin jotka liikkuu kotimaassa. Jos esim. viimme viikonloppuna oli rospuuttokeliä, niin moni, hyvin moni, näkyi olevan typerillä reissulla kotimaan teillä ja alueilla. ::)
P.S. Esim. Seppoko liikkuu kulkimella paljon ulkomailla. Mutta ei korosta matkailuaan ylitse kuiden, eikä ole hyökkäämässä meitä kotimaan reissaajia vastaan. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kolmekymentä vuotta tien päällä,niin ei kiinosta liikkua Suomessa,Sori.
"Masi":
Keski- , etelä - . Ja länsi- euroopassa on noin kolminkertainen määrä paikkoja yöpyä matkailuautolla verrattuna matkailuvaunuun eli yöpaikkakin löytyy helpommalla Alan.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.09.2016 kello on 21:49 ---- Heti kun on saanut lomaa, silloin suoraa päätä keski-eurooppaan. Tulkoon sitten muu perhe vaikka lentämällä perässä.
- Meillä kaikilla ei ole viikkojen pituisia lomia
- rospuuttakelit omassa maakunnassa onnistu.
- He litkii ulkomailta völjäämiään verottomia alkoholijuomia tuvan lämmössä.
- Ymmärrän hyvin että kyrsii, jos itse ei viihdy kotimaahan suuntautuvilla reissuilla,
- silloin on viisain seisottaa kuljintaan kotipihassa,
- ja purkaa kiukkuaan meihin jotka liikkuu kotimaassa.
- Jos esim. viimme viikonloppuna oli rospuuttokeliä,
- eikä ole hyökkäämässä meitä kotimaan reissaajia vastaan. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Hyvin olet lukenut mun matkakertomukset - ehkä joskus uskallat itsekin lähteä.
Kaikilla on lomat, jotka niin haluavat (jos töitä on), jotkut on järjestäneet työasiansa itse niin, että lomia ei ole.
Onnistuu, jos niin haluan. Nastarenkaat löytyy, vaan kun on mukava koti ja muitakin harrastuksia, niin ei aina kerkiä.
Pitää paikkaansa, mutta litkin kohtuudella.
Ei muuten kyrsi yhtään ja mielenkiinnolla reissaan Suomessa, tehnyt sitä ikäni, paitsi ihan pohjoiseen en ole kerennyt muutamaan vuoteen.
Kotipiha on turvallinen paikka kulkineelle, kun ei olla reissussa.
Ei muuten kiukuta muu kuin yksisilmäinen kirjoittelu, eikä sekään muuten kuin asiaa tuntemattomien puolesta.
Olin viime viikonlopun järvellä ja ympäristötalkoissa, mukavaa oli.
Sinun oman maakunnan reissaajan juttuja pitää välillä oikoa, että pysyt järjestyksessä, ketään vastaan en hyökkäile. :laugh:
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 26.09.2016 kello on 22:06 ---Keski- , etelä - . Ja länsi- euroopassa on noin kolminkertainen määrä paikkoja yöpyä matkailuautolla verrattuna matkailuvaunuun eli yöpaikkakin löytyy helpommalla Alan.
--- Lainaus päättyy ---
Jos pysytään stellplatzeissa, vaan niitäkään ei ole joka paikassa. Italiassa olen joutunut jokusen kerran oikeasti etsimään. Puskat tai vaikkapa turvallisenoloiset parkkipaikat voi olla asutummilla alueilla oikeasti tiukassa. Aina on vaihtoehto mennä alueelle ja nopeamminhan siellä toki parkkeeraa, vaan puuttuu se vetoauto, jolla lähteä "kartsalle".
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta