Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (128/134) > >>

trapper:
Kerran ostin auton luotolla kun autokauppa antoi 0% korolla ja ilman kuluja ,ni jotta mieksei,pääoma kasvoi korkoa pankissa ja makselin pikkuhiljaa

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  5.07.2018     kello on 18:27 ---Mulle perusauto on sellanen, jonka voin ostaa käteisellä.

--- Lainaus päättyy ---

eli jos tuota ajatusta pitää ohjenuorana, tämän topikin otsikko voisi olla:

"miksi karavaanarit ostavat vetoautoja, joihin heillä ei ole edes varaa?"

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: trapper -  5.07.2018     kello on 21:58 ---Kerran ostin auton luotolla kun autokauppa antoi 0% korolla ja ilman kuluja ,ni jotta mieksei,pääoma kasvoi korkoa pankissa ja makselin pikkuhiljaa

--- Lainaus päättyy ---

Rahoitin myös näin viimeisen autokauppani. Bonuksena sai vielä 500 e joulurahan jonka sai valita ottaako puhtaana käteen vau vähennetäänkö välirahasta.  Hullua olisi ollut maksaa tuo väliraha tililtä vaikkakin se sielä olisi kyllä valmiiksi ollut. Muuten ollaan kyllä pyritty tuohon että mitään pitkäaikaisia lainoja ei kumipyörällisiin oteta eikä euromääräisesti isoja.

smy:
Mä olen 15v sitten kerran ostanut autoa rahoituksella. Nyt oli mietinnässä nuo auto vuodeksi tai pariksi kuukausihinnalla tarjoukset mutta päädyin sitten tuohon ostoratkaisuun ja 10v vanhaan autoon.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  5.07.2018     kello on 21:20 ---^ Se on just näin!  Ei tuota ongelmia. Mutta ite tuskin ostan koskaan uutta.Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Jalostettuna, Ferrarikin on perusauto jos sen ostaa käteisellä ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View