Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?
Catiska:
Esimerkiksi?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 17.05.2017 kello on 21:23 ---Esimerkiksi?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
--- Lainaus päättyy ---
Kattelee nettiauton läpi ,en viitti alkaa kertomaan. Etsivä löytää
Yksi mun asiakas vaihtaa 3v välein 4x4 vetoisensa uuteen ja aina joutuu 60% kaivamaan taskua.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 17.05.2017 kello on 21:24 ---Kattelee nettiauton läpi ,en viitti alkaa kertomaan. Etsivä löytää
Yksi mun asiakas vaihtaa 3v välein 4x4 vetoisensa uuteen ja aina joutuu 60% kaivamaan taskua.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä auto kyseessä...?
Tuossa vaihdossa uuteen tulee ottaa huomioon myös kaupan kate. Vanhasta hyvitetään katteen verran vähemmän ja uudestakin pitäisi saada jonkinlainen kate. Siitä se kuilu syntyy uuden ja vaihdokin välille.
Alan:
Viimeksi laitoin auton vaihdossa liikkeeseen vuonna 1990. Lahon kuplan D-Kadettiin.
Kun myy ite tulee pienempi vahinko. Asiaa saattaa toki edesauttaa se, että tähän asti olen myynyt itse yhden yli kymppitonnin auton ja noin senhintaisen vaunun. Muut on olleet satasista neljään tonniin. :D
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.05.2017 kello on 22:26 ---Viimeksi laitoin auton vaihdossa liikkeeseen vuonna 1990. Lahon kuplan D-Kadettiin.
Kun myy ite tulee pienempi vahinko. Asiaa saattaa toki edesauttaa se, että tähän asti olen myynyt itse yhden yli kymppitonnin auton ja noin senhintaisen vaunun. Muut on olleet satasista neljään tonniin. :D
--- Lainaus päättyy ---
Itse en jaksaisi renkaanpotkijoita ja kuoliaaksitinkaajia kuunnella. Vanha jää autokauppiaalle, sovittu väliraha maksetaan ja tuoreemmalla ajoneuvolla poistutaan paikalta jatkamaan normaalia elämää. Helppoa Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta