Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (93/134) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 16.05.2017     kello on 07:19 ---Miltei jokaiselta autokauppiaalta, sopivalla välirahalla.

--- Lainaus päättyy ---
Entä jos tällä koeajolla totean että tämä auto ei oli minulle kelvollinen ja lopetan koeajon.

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 16.05.2017     kello on 07:19 ---Mikä tekee etuvetoisesta takavetoista paremman? Perusteluja kiitos.

--- Lainaus päättyy ---
Haluat vetotapojen laajempaa käsittelyä  :P
Tähän vankka mielipiteeni on että moottorin tulee olla aina vetävien pyörien päällä.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.05.2017     kello on 07:33 ---Kävisikö sellainen ihaaperustelu, että automies tykkää autoista ja haluaa sijoittaa sellaiseen hiukan pakollista enemmän.

--- Lainaus päättyy ---

Ei se nyt välttämättä autoista tykkäämistäkään ole, vaan kun usein se mukavuus tulee sieltä hinnastosta pikkasen muualta kuin sieltä hinnat-alkaen varustetasosta > itse ainakin pyrin hakemaan sopivan kompromissin varusteiden, mukavuuden ja käytettävissä olevan budjetin välillä, joskus onnistuu pikkasen heikommin ja joskus taasen tulee todella nappi valintoja tehtyä, joista nyt tämä vimosin valintani sijoittuu tämän asteikon tuonne täysosumien päätyyn. Ja kyllä, ihan ei ole perusmalista kyse ja taitaapa tuo joka nurkasta raapiakin = otsikon mukainen "perusmallia kaliimpi vetoauto" siis, mutta kun ihan uutena ei tätäkään ostettu, niin tuli tuo budjettioptimointik in kuvioon mukaan aika hyvin = taloudellinen sijoitus ei loppupelissä ollutkaan ihan niin suolainen mitä voisi luulla, mutta niitä autolta haettuja ominaisuuksia tuli sitten sitäkin reippaammin, monessa kohtaa jopa reilusti odotuksia enempikin. Vielä tosin on ne "tositoimet" tuolla autolla kokeilematta, vaan ei enää montaa pv 8)

Teukka-74:
Kyllä minä hyvin pärjään etuvedolla mutta olisin hyvin kiitollinen jos liukkailla mukulakivillä ja jäälle sudituilla risteyksillä minulla olisi nelikko. Tämä liene yksi etu nelikolle

Haapaniemen Paroni:
Tässä olen seurannut,kun asiantuntiat keskuskustelevat nelivetosista ja vajaavetosista,niin miettinyt mikä minulla sitten on,kun perässä on AWD.Sen tiedän jotta Hevonen on nelivetonen ::)

Teukka-74:
Yksi "nelikko" Haldeksilla varustettu , jätettiin metsätielle viime talvena kiinni. Over heat awd oli ilmotus.
Land cruiseri kävi meidät nykäisemässä pois. Ei kestänyt järjestelmä kunnon repimistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View