Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (81/134) > >>

Joko:
Meillä bemarissa individual sport nahat, emäntä moittii että on kylmät näillä keleillä itse olen löytänyt niistä kyllä lämmityksen Thumb Kyllä nuo auton laatuvaikutelmaa nostaa ja helpot hoitaa. Tuossakin 300tkm ajettu ja muuten kuin uudet mutta kuskin penkin istuinosa toppaus on vähän muuttanut muotoaan. Jos minulta pelkästään kysyttäisiin niin ei muuta tulis kuin nahkapenkkejä meille mutta osansa sanoo myös pankkitili ja emäntä joten en voi leimautua ehdottomaksi tuossa asiassa ;D sprintterissä kangas sisusta ja on sinne mukavempi hypätä pakkasilla tosin niistä lianpoisto on vähän työläämpää. Minusta jo hoidetun nahkasisustan haju on sellainen kutsuva, sellaisen omistavat varmaankin tietävät mistä puhutaan Thumb Niin ja on meillä -95 mallisessa kesäautossakin nahat täysin uudenveroisessa kunnossa että kyllä kestävät huvin aikaa ja kulutusta

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 10.12.2016     kello on 20:00 ---Minusta jo hoidetun nahkasisustan haju on sellainen kutsuva, sellaisen omistavat varmaankin tietävät mistä puhutaan Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Tuo onkin yksi Nisun mukavimmista puolista noilla lämpösillä keleillä; ovea avatessa aina vain se mukava nahan tuoksu hulvahtaa nenään tervehtimään Thumb

HiTec:
Pitääkö sitä oikeastaan enempää enää selittää, oheinen video on aika tyhjentävä perustelu Thumb

https://www.youtube.com/watch?v=hOwTxggZIQU

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 14.05.2017     kello on 20:55 ---Pitääkö sitä oikeastaan enempää enää selittää, oheinen video on aika tyhjentävä perustelu Thumb
https://www.youtube.com/watch?v=hOwTxggZIQU

--- Lainaus päättyy ---

Enempi nuo 'perusautot' nykyään maksavat.....

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 14.05.2017     kello on 20:55 ---Pitääkö sitä oikeastaan enempää enää selittää, oheinen video on aika tyhjentävä perustelu Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Niin että joutuu vetämään muiden vaunuja... :)

Vähän sama kun mulla paku. Et viitteis kuskata, kun mulla ei ole kärryä, eikä koukkua. Näin kyseli multa jeesiä yks neliveto maasturi Bemarin omistaja.
Niin ja tuota uutta autoa, kun ei taida tulla, niin ostin Honkkarista hajukuusen, jonka haju oli nimeltään "Uuden auton tuoksu"

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View