Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (75/134) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 10.12.2016     kello on 08:25 ---No niin. Nyt tuli yksi syy ostaa premium auto takapenkin perslämmittimellä  :laugh:
Keskustelu jatkukoon  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Niin tai kokonaan toisinpäin...

Itse tilaisin premium auton ehdottomasti kangaspenkeillä. Sen verran on kokemusta tullut nahkapenkeistä, joten vain, jos on pakko. Tällä hetkelläkin on puolinahat, jotka on kyllä kurjat. Istuinlämmitin lämmittää kangasosuuden, mutta nahkaset sivutuet ovat kuin pakastetut rautakalikat kylmettämässä reisiä.
Itse asiassa vaihdokkeja katsellessakin olen raakannut pois nahkapenkeillä varustettuja.

K.E.V:
No , minulla on kokonahat , kuten tulee olemaankin. Kaksitehoinen istuinlämmitin on todella nopea ja lämmittää koko alueen nopeasti. Ei ole sellainen kuljettajan pakoputken luona oleva hehkuva läntti

kimi:
Eläin tai lapsiperheessä nahat on ehdottomasti paremmat. Alfan jakkarat on toistaiseksi pahimmat karvankerääjät jotka on kohdalle osunut, ei auta vaikka miten niitä suojaa, aina niissä on karvaa.
Nahan kun pyyhkäisee niin taas on siisti.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 10.12.2016     kello on 09:09 ---Eläin tai lapsiperheessä nahat on ehdottomasti paremmat. Alfan jakkarat on toistaiseksi pahimmat karvankerääjät jotka on kohdalle osunut, ei auta vaikka miten niitä suojaa, aina niissä on karvaa.
Nahan kun pyyhkäisee niin taas on siisti.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, ja kerran vuodessa (tai kaks) käsittelee nahanhoitoaineella
ni pysyy pehmeenä ja likakaan ei pääse imeytymään nahkaan
vaan on helppo puhdistaa.

K.E.V:
Jep, tyttärenikin kun oli ostamassa Volvoa kysäisi ottaako nahat vai kankaan. Pieni lapsi kuraisine jalkoineen lastenistuimessa olisi sotkenut hetkessä. Nyt on penkit vieläkin kuin uudet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View