Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (68/134) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.11.2016     kello on 11:17 ---Subarunkin niin täällä tuli siitä eräältä jotain typerää kitinää...

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä peli, mutta mun kannalta siinä oli kolme olennaista vikaa. Penkki ei sopinut mun selälle eikä koolle, maavara monipuoliseen käyttöön oli liian pieni eikä vääntävää dieseliä ollut valikoimassa. Jollekin mikään noista ei ole ongelma.

Ei mulla ollut tarpeeksi rahaakaan, vaan se ei ole peruste. ;D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 10.11.2016     kello on 08:35 ---Elämäni eka nelikko on nyt ekaa talvea alla ja pitää kyllä ihmetellä kuinka paljosta olenkaan ollut paitsi :o

Pitää kyllä sanoa että tämän nelikon hankinta oli ehdottomasti yksi fiksuimpia autopäätöksiäni ikinä Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Näin on. Talvestakin nauttii nykyään ihan eri tavalla. Harmi kun täällä savossakin alkaa vettä satamaan, onneksi ei ole vielä kevät tässä vaiheessa.  ;D ;D

Ai Alanko se olikin...joo, Levorgin etupenkillä on hyvä istua kun on alle 170 senttinen.  :D

Ja mitä rahaan tulee, älä höpötä oon kuullut sieltä Jyväskylän suunnalta muuta. ;)

MCL:
Eräs pitkänlinjan autokauppias tokaisi kerran, että aikoinaan alalle tullessaan tärkein oppi tulla toimeen asiakkaiden kanssa oli muistaa, että koskaan ei saanut moittia toisen autossa mitään. Asiakkaan vaimon moittiminen oli paljon pienempi paha. :)

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.11.2016     kello on 11:37 ---Harmi kun täällä savossakin alkaa vettä satamaan, onneksi ei ole vielä kevät tässä vaiheessa.  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tuo vesisade vaan korostaa entisestään tuon nelikon etuja, se maahan satanut ja siihen tampattu paksu lumipatja kun rupeaa antamaan renkaiden alla periksi => tiet on kuin lumista perunapeltoa, märkää paksua loskaa täynnään, joissa olosuhteissahan nelikko on kuin kotonaan Thumb

ihaa:
Korostaa joo mutta kun pelkona että ne lumet häviää sitten.  :'( ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View