Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (33/134) > >>

kimi:
Viime talvena oli muutama reilu lumisade. Taisin tännekin muutaman kuvan laittaa lumenmäärästä

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 23.09.2016     kello on 13:35 ---Joo, On se järkevää - ostakaa vaan paljon uusia, niin on sitten muutaman vuoden päästä minulle enemmän hyviä käytettyjä ;D

--- Lainaus päättyy ---
No äläs nyt. Kerran kun bränikän alleen saa, niin eihän siitä alle 10v vielä mihinkään luovuta ^-^

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 23.09.2016     kello on 13:47 ---Viime talvena oli muutama reilu lumisade.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös viimetalvi ollut kuuluisa PK-seudulla juurikin lumettomista pakkasistaan ja näin monella viherpeukaloilla kävi puutarhassaan kato. Jopa kymmeniä vuosia vanhoja perennoja paleltui penkkeihinsä ja varsinkin moni ruusu otti nokkiinsa todella pahasti :-\ Toisin kuin olikos nuo talvet 2010-2013 kun Hki taisi olla jopa koko Suomen runsaslumisinta seutua :o

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.09.2016     kello on 14:14 ---No äläs nyt. Kerran kun bränikän alleen saa, niin eihän siitä alle 10v vielä mihinkään luovuta ^-^

--- Lainaus päättyy ---

Äläs ite.  Mun nykyisestä volvosta oli nelivuotiaana "sulanut" hinnasta 60% pois, kun sen ostin.  On ollut senverran hyvä ostos, ettei uuden hankinta tule mieleenkään ilman lottovoittoa. ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 23.09.2016     kello on 15:05 ---Äläs ite.  Mun nykyisestä volvosta oli nelivuotiaana "sulanut" hinnasta 60% pois, kun sen ostin.  On ollut senverran hyvä ostos, ettei uuden hankinta tule mieleenkään ilman lottovoittoa. ;D

--- Lainaus päättyy ---
Noh, älä yleistä. Sun trattori oli TAXI entisessä elämässä. ;)
Tuosa joku vuosi oli Hyundaita hesan taksissa. Niitä sai 3 vuoden jälkeen kauppurit ostella parilla tonnilla kun olivat tulleet kiertoon takaisin.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 23.09.2016     kello on 15:05 ---Mun nykyisestä volvosta oli nelivuotiaana "sulanut" hinnasta 60% pois, kun sen ostin.

--- Lainaus päättyy ---

Tuohan on ihan normaalia - ranskalaisille :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View