Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 21.09.2016 kello on 13:29 ---Esimerkkinä mainittakoon tuo Qashqai. Autohan on melko suosittu ja valinnan vaihtoehtoja on "riittävästi",
--- Lainaus päättyy ---
Etuvetoisella Qashqaillahan Nissan iski Suomessa kultasuoneen.
Sopivan hintainen ja sopivan näköinen....
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 21.09.2016 kello on 13:06 ---Kun suositun henkilöauton perusmalliin lisätään neliveto, isotehoinen moottori, muutama sentti korkeutta, kromilistaa ja nahkaverhoillut istuimet niin se muuttuu isoksi, turvalliseksi autoksi, jolla aktiivisellakaan karavaanarilla ei ajo-ominaisuudet lopu kesken ja auraamattomien teiden epätasisuudet tasoittuvat? Kolariturvallisuusk in muuttuu ihan ollennaisesti?
Oikeasti?
--- Lainaus päättyy ---
En ole noin väittänyt, keksit tuon itse. Lisäten vielä lihavoituihin olennaisuuksiin epäolennaisuuksia, joka kuulostaa *ittuilulta. Ihmeen tärkeä asia sinulle, että jollain on parempi auto kuin itselläsi ja oikeasti tarvetta sellaiselle. Kokeileppa joskus laskea venettä perusgolffilla, seuraa jännittäviä hetkiä ja kytkimen tuoksua.
Itse valitsen ensin riittävän hyvän auton, joka ei ole suositun henkilöauton perusmalli, ja asetan sen jälkeen tarvittavat ominaisuudet. Saan tavoitteen, jota lähden etsimään sopivasti halvemmalla eli käytettynä. Ilman kromilistoja ja nahkapenkkejä, mutta ei ne toimi kaupan esteinäkään, jos muuten sopiva kompromissi löytyy.
MCL:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.09.2016 kello on 14:55 ---En ole noin väittänyt, keksit tuon itse. Lisäten vielä lihavoituihin olennaisuuksiin epäolennaisuuksia, joka kuulostaa *ittuilulta. Ihmeen tärkeä asia sinulle, että jollain on parempi auto kuin itselläsi ja oikeasti tarvetta sellaiselle. Kokeileppa joskus laskea venettä perusgolffilla, seuraa jännittäviä hetkiä ja kytkimen tuoksua.
Itse valitsen ensin riittävän hyvän auton, joka ei ole suositun henkilöauton perusmalli, ja asetan sen jälkeen tarvittavat ominaisuudet. Saan tavoitteen, jota lähden etsimään sopivasti halvemmalla eli käytettynä. Ilman kromilistoja ja nahkapenkkejä, mutta ei ne toimi kaupan esteinäkään, jos muuten sopiva kompromissi löytyy.
--- Lainaus päättyy ---
Kukahan *ittuilee tai vertailee oman kaluston ominaisuuksia muiden kalustoon? Varmaankin viestisi vie mielestäsi topiikkia asiayhteydessä hienosti eteenpäin?
Edittinä: Nyt kun "äijä-osuus" ;D on erotettu alkuperäisestä topiikista, niin poistin viittauksen asiayhteyteen kuulumattomuuteen.
Haapaniemen Paroni:
Mikä Alan tökkii nahkapenkeissä? Itsellä jo kolmas Volvo jossa nahkat ja sähkö penkki aiemmat oli T5 250hv,nykynen vaan 210hv,mutta AWD,automaatti,eli normi Jyllis,ja Lisäksi Nivomat jousitus,joka hyvä veto hommissa Thumb
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.09.2016 kello on 14:55 ---Ilman kromilistoja ja nahkapenkkejä, mutta ei ne toimi kaupan esteinäkään, jos muuten sopiva kompromissi löytyy.
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta