Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut tuppis 20 Sep 2016
  • MOI! KAIKILLE !!!!!

    kiinnostaisi ajatus lähteä portugaliin talvehtimaan... neuvoja inside tietoja yms. otetaan vastaan!!! Ajatus olisi laittaa 7000 matkaaja vm- 1988 ja pajero -95 talveksi portugaliin. Tietääkö joku hyviä/halpoja leirintäalueita PORTO:n tai lähi alueilla? Rahaa mulla ei ole mutta etelään silti tahdon ;) vaihtoehtona on asuminen suomessa samassa vaunussa kylmässä setissä...
  • #2 kirjoittanut takapiru 21 Sep 2016
  • Olhaossa on ollut suomalaisia talvipakolaisia, saisit seuraakin.
    Itse menossa Fuengirolaan tai Cabopinoon.
    katso rutusakki.com, oikealta talvenviettopaikkoj a >portugal
  • #3 kirjoittanut tuppis 21 Sep 2016
  • ok täytyy tutkia. haluan saada kaiken mahdollisen infon. kiitos kaikille kommentoijille, infoa portugalista tarvitaan silti lisää!!!
  • #4 kirjoittanut Alan 21 Sep 2016
  • Laita yksityisviestiä (YV) nimimerkille *****.

    Minun käsittääkseni osaa neuvoa sinua aiheesta.
  • #5 kirjoittanut tuppis 23 Sep 2016
  • Täytyy pikkuhiljaa alkaa tehdä jotain, lasken taloni myynti hintaa niin pitäisi alkaa tapahtua. aluksi asetun hetkeksi rastilaan kun kaikki kaverit on kuitenkin siellä. Ellei jollakulla olisi piha vartijan yms. paikkaa pääkaupunkiseudulla vaunulle sähköllä ja wc/suihku paikalla. Niin en oikein keksi yhtään tekosyytä miksi en jossain välissä lähtisi etelään. Olen kuitenkin lapseton 40v sinkku mies ja moottoritie on kuuma...😁😁
  • #6 kirjoittanut Captainkidd 23 Sep 2016
  • Alan on ihan oikeassa. Thumb

    Jos olet niukalla budjetilla, niin tulehan Olhaoon, lähellä (10km) Faroa.

    Siellä on tasokas kämppäri ja muutama suomalainenkin talvehtija. Vuorokausihinta jää n. 7 euroon sis sähkön, edellyttäen että olet Olhaossa yli 30 vrk.
    Alueella ravintola, kauppa, cafe ja kioski. Lähimmät isot marketit 2-3 km:n päässä.
  • #7 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 23 Sep 2016
  • Alan on ihan oikeassa. Thumb

    Jos olet niukalla budjetilla, niin tulehan Olhaoon, lähellä (10km) Faroa.

    Siellä on tasokas kämppäri ja muutama suomalainenkin talvehtija. Vuorokausihinta jää n. 7 euroon sis sähkön, edellyttäen että olet Olhaossa yli 30 vrk.
    Alueella ravintola, kauppa, cafe ja kioski. Lähimmät isot marketit 2-3 km:n päässä.
    Sopis mulle Thumb
  • #8 kirjoittanut Roksis 23 Sep 2016
  • Jos olet niukalla budjetilla, niin tulehan Olhaoon, lähellä (10km) Faroa..
    Nähhäänkö siellä?
  • #9 kirjoittanut tuppis 23 Sep 2016
  • Mä kasvatan palleja hetken, tulen perässä.
  • #10 kirjoittanut tuppis 23 Sep 2016
  • Mutta siellä näemme! Jotenkin dieselit kasaan vaan niin voin lopettaa selvittelyn...
  • #11 kirjoittanut Captainkidd 24 Sep 2016
  • Roksiksen siellä jo pari talvea sitten tapasinkin. Käytiin yhdessä kaasupullot täyttämässä läheisellä bensiksellä.

    Siellä nähhään !

    Tulkaahan muutkin  Thumb
  • #12 kirjoittanut "Masi" 24 Sep 2016
  • Ei ihan sinne asti, mutta joulun seutuu Malagassa käydään matkamökillä siskotytön mökillä.
  • #13 kirjoittanut Kulkukissa ja koira 01 Nov 2016
  • Joko aloittaja lähti Portugaliin? Porton seudulla on kyllä viileämpää kuin jos ajelee Algarveen asti! Portoon saapuminen ensi viikolla ja kyllä sieltä pitää etelämmäs ajella. Onko kovasti jo ruuhkaa alhaalla? Kolmen Kreikan vuoden jälkeen hypähdys pitkästä aikaa Portugaliin :)
  • #14 kirjoittanut Captainkidd 02 Nov 2016
  • Toissapäivänä tulimme vakipaikkaamme, camping olhao, jonka hinta/laatu on kohdallaan.

    Tervetuloa käymään !
  • #15 kirjoittanut Roksis 02 Nov 2016
  • Joko aloittaja lähti Portugaliin? Porton seudulla on kyllä viileämpää kuin jos ajelee Algarveen asti! Portoon saapuminen ensi viikolla ja kyllä sieltä pitää etelämmäs ajella. Onko kovasti jo ruuhkaa alhaalla? Kolmen Kreikan vuoden jälkeen hypähdys pitkästä aikaa Portugaliin :)
    Käy Bejan kämppärillä moikkaamassa. Tässä lähellä sen verran kätköjä, että aikaa menee ennen matkan jakamista.
Sivuja:
Toiminto