Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot
"Ammattilaisen" asennukset
Mautoilija:
Olen pitkään ihmetellyt "ammattilaisen" suorittamista asennuksista. Alasta riippumatta jälkiä joutuu korjaamaan.
Nytkin olen joutunut korjailemaan asennuksia -05 autoon.
-Trumaticin säädin vaatekaapissa missä ei mitään valoa. Taskulampun kanssa operoidaan? Säädin siirtyi kopin oven viereen näkyvälle paikalle. Aikaa ihmettelyineen ja kaapelin mittauksineen noin 1h. Ensiasennuksessa asialliseen paikkaan asennuksessa lisätyö parin reiän verran.
-Sammutin asennettu vänkärin penkin taakse. Sammuttimen esille saamiseksi piti penkkiä liikuttaa eteen. Tulipalossahan ei ole kiire... Siirretty kuljettajan penkin "sokkelin" sivuun käytävän puolelle.
Esimerkkejä eri aloilta on useita.
Miksi hyväksytään ja maksetaan huitaisten tehty työ joka itse korjataan?
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 19.09.2016 kello on 22:53 ---Olen pitkään ihmetellyt "ammattilaisen" suorittamista asennuksista. Alasta riippumatta jälkiä joutuu korjaamaan.
Nytkin olen joutunut korjailemaan asennuksia -05 autoon.
-Trumaticin säädin vaatekaapissa missä ei mitään valoa. Taskulampun kanssa operoidaan? Säädin siirtyi kopin oven viereen näkyvälle paikalle. Aikaa ihmettelyineen ja kaapelin mittauksineen noin 1h. Ensiasennuksessa asialliseen paikkaan asennuksessa lisätyö parin reiän verran.
-Sammutin asennettu vänkärin penkin taakse. Sammuttimen esille saamiseksi piti penkkiä liikuttaa eteen. Tulipalossahan ei ole kiire... Siirretty kuljettajan penkin "sokkelin" sivuun käytävän puolelle.
Esimerkkejä eri aloilta on useita.
Miksi hyväksytään ja maksetaan huitaisten tehty työ joka itse korjataan?
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä pointti oikeasti monessakin, menehän sitten neuvomaan tehtaan suunnittelijoita ja toivo että jotain tehtäis toisella tapaa ...
takapiru:
Mulla on vuoden 2012 Adrian Twin ja ihmettelin männä viikolla insinöörien oivalluksia takavalojen lamppujen vaihtamisista.
Oikealta puolelta tiellä kaasupullokaappi, joka pitänee purkaa ennenkuin valomoduulia kiinnipitävään siipimutteriin pääsee käsiksi. Tai on siellä pieni eristämätön kolo ihan alhaalla. Ei tarttis kun muutaman nivelen lisää ranteen ja kyynärpään väliin, jotta onnistuisi purkamatta.
Toisella puolella on sitten vesisäiliö tiellä. Thumbd
Eikä ole luukkuja tehty tehtaalla.
Pitänee askarrella ihan ite!
HiTec:
Ja mikäs ihmeen laadun tae se ammatti muka sitten on? :o
Sehän vaan kertoo kaverin nauttivan tekemästään hommasta jonkin sortin taloudellista korvausta, työn jäljestä tai edes sen oikeellisuudesta tuo ei siis kerro tasan yhtään mitään. Toki se leipä kaverilla saattaa kaventua jos kovin pahasti mokaa ja viidakkorumpu toimii, mutta aika pitkään kyllä näyttää tässä maassa saavan huseerata ihan vapaasti ennen kuin se kaverin tienesteissä näkyy :-X
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 20.09.2016 kello on 08:26 --- mutta aika pitkään kyllä näyttää tässä maassa saavan huseerata ihan vapaasti ennen kuin se kaverin tienesteissä näkyy :-X
--- Lainaus päättyy ---
Josta home rakentaminen on tulos. Ei tietenkään yksittäisen asentajan mokauksen takia. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta