Matkailukeskustelut > Talvehtiminen etelässä

Mitä mukaan matkalle.

<< < (4/10) > >>

Oulaa:
Rautakanki puuttuu listasta.
Kitkaketjut.
Sylillinen halkoja ja tulentekovehkeet.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: porakone - 18.09.2016     kello on 21:20 ---monikohan keskivertokaravaana ri pystyy hyödyntämään reissussa esimerkiksi yleismittaria ja kolvia jos niitä vaativa vika tulee eteen :-)

--- Lainaus päättyy ---
Noi on kyllä mukana muttei läheskään kaikkia muita luettelosta.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: porakone - 18.09.2016     kello on 21:20 ---mutta monikohan keskivertokaravaana ri pystyy hyödyntämään reissussa esimerkiksi yleismittaria ja kolvia jos niitä vaativa vika tulee eteen :-)

--- Lainaus päättyy ---

Jos ei itse pysty, niin tienposkessa sinua auttava mahdollinen avulias aatu voi noita kysäistä.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 18.09.2016     kello on 22:11 ---Rautakanki puuttuu listasta.
Kitkaketjut.
Sylillinen halkoja ja tulentekovehkeet.

--- Lainaus päättyy ---

Ei olla huumoriketjussa? Kysyjä ei ole kommentoinut, mutta on laittanut tämän Talvehtiminen etelässä -osioon. Talvehtiminen Lapissa olisi eri juttu.

Jos aloittaja on erehtynyt osiosta, niin siirretään.

"Masi":
Minä ajattelin seuraavaan autoon ostaa peräkärryn ja lastata sinne normaalit autokorjaamon laitteet,  testi ja sun muut. Ja jos en peräkärriä laita niin tilaan kuorma-auton kuljettamaan niitä tavaroita.  ;)
Toisaalta saatan minä tehdä niin kuin tähänkin asti, huollatan auton, korjuutan/ korjaan rikki menneet asia heti. Eli pidän vehkeet kunnossa.
Ja matkustan mukavasti ilman tonni tolkulla painavia työkaluja eli pidän mukana pari meisseliä polttimoiden vaihtoa varten sekä auton mukana tulleet työkalut.
Ja lidlistä varapoltin sarja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View