Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
80 - 100km/t
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 17.09.2016 kello on 18:40 ---Näinhän se on, mutta ilman vöitä kaikille ei taida saada sitä 100 lätkää, olenko ymmärtänyt oikein.?
--- Lainaus päättyy ---
Voi olla että minä muistan väärin. Aikoinaan vaatimukset oli mielestäni ABS jarrut ja kuljettajan turvatyyny, ainoat poikkeamat 80 km/h autosta siis
Vaeltaja:
Minun edellinen auto oli rekisteröity 1+7 henkilö määrälle, vaikka turvavyöpaikkoja oli vain 6:lle henkilölle. Muutoskatsastutin sen heti kesäkuun alussa 2006, kun 100sen nopeus tuli mahdolliseksi. Henkilöluku säilyi rekisteriotteessa silti ennallaan. Eikä yhdessäkään muutoskatsastuksen jälkeisessä vuosikatsastuksessa siihen puututtu. Vaikka auton katsasti muutamaan otteseen myös erittäin pilkuntarkka "milliville", joka rokotti aina kun vain pystyi sen tekemään.
Voihan katsurilta kysyä, että saako auton muutoskatsastettua satasen nopeuteen ilman mitään muutoksia aikaisenpaan paikkalukuun?
Jgahpir:
No niin, tässähän moni kysymysmerkki selviää. Sitä mietinkin, että miksi tätä ei olisi alunperin 2002 laitettu satasen peliksi. Voisi siis olla mahdollista, että ed omistaja ei vaan ole muutosta tehnyt 2006.
Maanantaina asia selviää katsurilla.
Ilmeisesti makuupaikkojen takia, nämä asuinosan penkit on ihan järjettömät matkustamiseen, mutta myyntivaltti tietysti ollut, että kuudelle rekisteröity.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 17.09.2016 kello on 19:19 ---No niin, tässähän moni kysymysmerkki selviää. Sitä mietinkin, että miksi tätä ei olisi alunperin 2002 laitettu satasen peliksi. Voisi siis olla mahdollista, että ed omistaja ei vaan ole muutosta tehnyt 2006.
Maanantaina asia selviää katsurilla.
Ilmeisesti makuupaikkojen takia, nämä asuinosan penkit on ihan järjettömät matkustamiseen, mutta myyntivaltti tietysti ollut, että kuudelle rekisteröity.
--- Lainaus päättyy ---
jos edellinen omistaja on tykännyt reissata ulkomailla niin 100 lätkä on rasite monissa maissa.
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 17.09.2016 kello on 19:33 --- jos edellinen omistaja on tykännyt reissata ulkomailla niin 100 lätkä on rasite monissa maissa.
--- Lainaus päättyy ---
Minulle outo asia, mutta kiinnostaa. Mikä haitta?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta